شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد پنجشنبه از حمله مقاومت اسلامی عراق به منطقه‌ای در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر شهید سید رضی موسوی در نجف اشرف با حضور گسترده مردم عراق تشییع شد.

خبرگزاری تسنیم

هستههای بینالملل بسیج دانشجویی سراسر کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اقدام متقابل به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده سابق مجلس با اشاره به قدرت جبهه مقاومت در منطقه و بخصوص در سوریه، گفت: بخش قابل توجهی از قدرت امروز این جبهه مرهون شهید موسوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سردار سید رضی موسوی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس شورای عالی امنیت ملی، خواستار اقدام متقابل نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند. متن کامل این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی ریاست محترم شورای عالی امنیت ملی روز گذشته، درآستانه سالروز شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چرا اسرائیل یکی از قدیمی‌ترین مستشاران نظامی ایران را در سوریه به شهادت رساند. این پرسشی است که ذهن تحلیلگران را به خود جلب کرده است. برخی گمان می‌کنند که این عملیات با هدف کشاندن ایران به یک جنگ طراحی شده است؛ اما به نظر نمی‌آید اسرائیل از چنین موقعیتی برخوردار باشد. آیا ممانعت از انجام اقدامات بیشتر از سوی ایران مدنظر بوده است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل امشب (سه‌شنبه) پنجم دی ماه به رئیس شورای امنیت سازمان ملل نامه نوشت. روابط عمومی کل سپاه عصر روز دوشنبه چهارم دی ماه از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ایران در نامه به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران حق مشروع و ذاتی خود را بر اساس حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد برای پاسخ قاطع در زمان مناسبی که لازم بداند، محفوظ می‌دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام با اشرافیت کامل اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت عامل اصلی تیراندازی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند شب گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در شهر ایلام موجب مجروح شدن 2 نفر از شهروندان ایلامی شد ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام با اشرافیت کامل اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت عامل اصلی تیراندازی را در یک عملیات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل با 8 فروند پهپاد قصد داشت مراکز نظامی را در استانهای حلب و ادلب سوریه هدف قرار دهد که سوریه این پهپادها را سرنگون کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل قصد داشت با هشت فروند پهپاد مراکز نظامی را در استان‌های حلب و ادلب سوریه هدف قرار دهد که سوریه این پهپادها را سرنگون کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آقا تهرانی با انتقاد از مدیریت مجلس بیان کرد: در هیچ جای دنیا مدیریت فضای مجازی در بیرون از کشور نیست و به اسم آزادی شاهد رهاشدگی در فضای مجازی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: لایحه عفاف و حجاب را از طریق اصل 85 پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با 30 ثانیه وقت گذاشتن رئیس مجلس حل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در اثر حملات رژیم اسرائیل به باند فرودگاه‌های دمشق و حلب، تا اطلاع ثانوی این فرودگاه‌ها قادر به ارائه خدمات نیستند. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از مناطق شمال فلسطین اشغالی و منطقه جولان اشغالی فرودگاه دمشق را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خدمات رسانی در این فرودگاه به طور کامل متوقف...