شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه، 21 مهرماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: تبریک و تهنیت عرض می‌کنم محضر همه نمازگزاران؛ مومنین، مومنات ملت بزرگ و انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی و امت مقاوم و سربلند اسلام به ویژه مجاهدان خستگی‌ناپذیر و شرافت‌مند فلسطین پیروزی‌های شگفت انگیز و الهی اخیر مجاهدان سربلند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسلمانان حامی مقاومت هستند و ما با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسلمانان حامی مقاومت هستند و ما با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم، گفت: فلسطین به تنهایی و بدون مشارکت هیچ قدرت دیگری توانست سنگین‌ترین ضربه هولناک شکست‌بار را به نظام امنیتی، دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد کند و آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال 1948 به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال 1948 به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال 1948 به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: آمار پلاک خودور در سال‌های 1360 و 1361 در کنار ترافیک عجیب خیابان‌های پایتخت را مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: مقاومت فلسطین در حوزه نظامی شاهکار کرد و با حضور 1000 نیرو توانست عملیات آفندی بسیار قوی را اجرا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در بیانیه کشورش در نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب که در قاهره برگزار شد به نبرد بزرگ طوفان الاقصی در فلسطین اشاره و اعلام کرد، آنچه امروز در فلسطین اشغالی رخ می‌دهد نتیجه چندین دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن بوده و مردم فلسطین از حق مشروعشان برای دفاع از خود استفاده می‌کنند. عربده‌کشی صهیونیست‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت در مصاحبه با اعتماد به بحث FATF پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا با اعلام تخلیه سفارت خود در لبنان، از شهروندان خود در این کشور خواست تا فوراً بیروت را ترک کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

موشک‌های مقاومت حیفا را مورد حمله قرار داد در ادامه برای اطلاع از جزییات هدف موشک‌های مقاومت با ما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

محمد احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان معتقد است که رقابت فیلم‌های کودک و نوجوان با کمدی‌ها در گیشه به شدت نابرابر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالمجید شیخی؛ استاد اقتصاد در خصوص چرایی افزایش نرخ ارز طی روز‌های گذشته با غیراقتصادی دانستن این موضوع و عدم ارتباط به مسائل داخلی گفت: موضوع افزایش نرخ ارز همانطور که طی دوره‌های گذشته ناشی از حضور دلالان در بازار ارز و جولان دادن آن‌ها برای جوسازی در این فضا برای کسب منفعت‌های کلان بود؛ در این مقطع هم می‌توان به اتفاقات در منطقه ربط داد. وی...

خبرگزاری تسنیم

استاد اقتصاد گفت: بانک مرکزی با تدابیر درست باید راه را بر متخلفانی که تلاش می کنند با مسموم کردن فضا در بازار ارز به گرانی‌ها دامن بزنند ببندند تا از این محل نتوانند افزایش انتظارات تورمی را نیز محقق کنند.