شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های سوری از حمله هواییاسرائیل به فرودگاه حلب و مقابله پدافند هوایی سوریه خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی برای چندمین بار طی روزهای اخیر به مسئولان هشدار داد که برنامه ریزی و ساماندهی مهاجران افغان را در دستور کار قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش داده‌اند که رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه فرودگاه حلب سوریه را هدف حمله هوایی قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسراییل فرودگاه حلب سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نمی‌تواند جنبش‌های مقاومت فلسطینی را از میان بردارد و یا از قدرت آنان بکاهد. غزه بیش از 2/5 میلیون نفر جمعیت هوادار مقاومت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل مدعی شد یک موشک که از خاک سوریه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود را رهگیری کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

کانال 14 عبری مدعی شد که یک موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع اسرائیلی از شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند. پدافند هوایی اسرائیل در تلاش برای رهگیری رگبار موشکی از سوریه است منابع اسرائیلی از شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند. پدافند هوایی اسرائیل در تلاش برای رهگیری رگبار موشکی از سوریه است. العالم به نقل از منابع اسرائیلی خبر از شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری نایب رییس سابق مجلس گفت: همه انسان‌ها موظف هستند که به کمک مردم فلسطین و غزه بیایند؛ به ویژه مسلمانان وظیفه مضاعفی دارند و بالاخص با توجه به حمایت علنی آمریکا و انگلیس از اسرائیل؛ آمریکا و انگلیس به صورت علنی به اسرائیل سلاح ارسال می‌کنند با علم به اینکه این سلاح‌ها صرف کشتار مردم و زنان و کودکان مظلوم غزه خواهد شد. اینجا کشورهای اسلامی باید خیلی بهتر عمل کنند و به صورت علنی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: دشمن صهیونیستی هم حیثیت سیاسی خود را از دست داده و هم به واسطه خبرنگاران حیثیت اجتماعی و فرهنگی خود را نیز از دست داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طوفان الاقصی نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی بیشتر مخلوق رسانه‌ها و ترس عوامل سازشگر بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: ما در ایران با همه گرایش‌ها اعلام می‌کنیم که داغدار کودکان فلسطین هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: از دهه 60 و 70 سینمای ایران به عنوان دهه‌های طلایی سینما یاد می‌شود، دهه‌هایی که اقبال به سینما در ایران با سینمای کودک پا گرفت و بعدتر با «دونده»، «خانه دوست کجاست، «بچه‌های آسمان» و... جهانی شد. مقایسه آن روزها با سینمای امروز کمی تلخ به نظر می‌رسد اما شاید تلنگری باشد تا بتوان سینمای کودک ایران را در محتوا و جریان‌سازی به آن روزها نزدیک‌تر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریشه بحران در فلسطین اشغالی، ادامه جنایت‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین حق دارد برای دفاع از خود با اشغالگران مبارزه کند. جهان دیگر غروب اسرائیل را باور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد هشدار اسرائیل به بیش از یک میلیون از اهالی غزه برای ترک مناطق شمالی این باریکه در عرض 24 ساعت، «غیرواقع‌بینانه» است.