شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پدرام سلطانی در صفحه ایکس خود به نقل از سردبیر ینی‌شفق درباره علل اهمیت عملیات نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی مطالبی را منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، سایت عبری زبان واللا گزارش داد: مقاومت فلسطین در این دور از درگیری‌ها عملاً پیروز شده است. این سایت در ادامه افزود: مقاومت فلسطین توانست «بهترین سرویس‌های اطلاعاتی» را غافلگیر کرده و نیرو‌های امنیتی در خاورمیانه را به سخره بگیرد. واللا اضافه کرد: نیرو‌های مقاومت توانستند کنترل این رخداد طی ساعات طولانی را به دست بگیرند...

وب‌گاه خبر آنلاین

«هوندا آدیداس2» عنوان نمایشی است که به تازگی در سالن شماره 2 تاتر شهرزاد به کارگردانی اشکان درویشی روی صحنه رفته است. این نمایش داستان ساده‌ای دارد که نسبتا خوب و کم اشتباه روایت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سامانه 1540 به طور شبانه روزی افراد سودجو و کلاهبردار حیات وحش را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با ایجاد سامانه‌های شفافیت، ابزارهای نظارتی خود را بیشتر کرد تا قدرت نفوذ شبکه‌های دلالی را کاهش داده و سبب تنظیم‌گری در حوزه‌های اقتصادی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای سراسر جهان مانند خودروهای سنتی، مدل‌های مورد علاقه متفاوتی دارند. بنابراین ساکنان هر کشور به وسیله نقلیه الکتریکی متفاوتی علاقه دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحال حاضر ایرانیان به طور متوسط سالانه حدود 73میلیارد نخ سیگار دود می‌کنند و گردش مالی صنعت دخانیات ایران سالانه به حدود 60هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیوع وبا در ایران در سال‌های گذشته وجود داشته و از سال 79 تا 84 سالانه نزدیک به 100 مورد بیماری وبا گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمبود بلیط در ناوگان حمل و نقل کشور مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد و محل جولان سودجویان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخراج مجری‌های معروف شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه که می‌شود آن‌ها را «کارگزاران ویترینی» این رسانه‌ها نامید، پشت‌پرده‌هایی قابل‌تامل را به تصویر می‌کشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحلیلگران سیاسی معتقدند شورای نگهبان با داشتن ابزار ردصلاحیت ها، مخرج مشترک رقابت و مشارکت در انتخابات اسفند ماه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود یک سوم جمعیت ایران زیر خط فقر مطلق هستند. به گفته معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس وقتی این تعداد افراد زیر خط فقر مطلق قرار گرفته‌اند یعنی فاجعه رخ داده است. در چنین شرایطی ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم دستور داده که سند کاهش فقر در کشور تدوین شود. حدود یک سوم جمعیت ایران زیر خط فقر مطلق هستند. به گفته معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس وقتی این تعداد افراد زیر خط فقر مطلق قرار گرفته‌اند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طراح قانون حجاب و عفاف: اگر جریمه نقدی یک تا سه میلیون باشد بی حجابی جمع نمی شود، اما با جریمه 24میلیونی جمع می شود جلیل محبی، عضو مرکز پژوهش‌های مجلس و از طراحان قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: میزان بالای جریمه نقدی به علت بدپوششی، بازدارندگی ایجاد می‌کند. در لایحه‌ای که دولت داده بود، جریمه‌های نقدی پایین بودند، شما می‌توانید چرتکه بیندازید و بگویید که پول این بدحجابی را می‌دهم. یک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداکثر ظرف 10 روز آینده کل بدهی دولت به گندم‌کاران پرداخت خواهد شد رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده حداکثر ظرف 10 روز آینده کل بدهی دولت به گندم‌کاران پرداخت خواهد شد. محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز شنبه مجلس و در پاسخ به تذکر چندین نماینده درباره عدم پرداخت مطالبات گندم کاران، بیان کرد: در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران جلسه ای برگزار شده و در آن جلسه...