شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله مجدداسرائیل به فرودگاه بین‌المللی حلب سوریه و هدف قرار دادن آن با دو موشک خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست ادبی «غزه تنها نیست» در محکومیت جنایت هولناک و فجایع دردناک ناشی از حمله رژیم صهیونیستی با حضور جمعی از اهالی اندیشه و قلم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست ادبی «غزه تنها نیست» در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب اسرائیل به صورت مجازی با حضور شاعران فارسی زبان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی اولین ناو امریکا به خلیج فارس آمد اگر زده بودیم شاهد جولان ناوهای امریکایی و پایگاه‌های آن‌ها در کشورهای عربی نبودیم که حاکمان این کشورها از ترس در مقابل ظلم در غزه به یک محکومیت خشک بسنده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حومه درعا واقع در جنوب غربی سوریه را مورد حمله هوایی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حومه درعا واقع در جنوب غربی سوریه را مورد حمله هوایی قرار داد.

وب‌گاه فرارو

پیچیدن باد سرد لابه‌لای درختان رنگ‌به‌رنگ شده و و هوای گرفته‌ای هوا که نمی‌داند ببارد یا نه و البته دلتنگی گاه‌به‌گاه آسمان و... این‌ها مشخصات فصل پاییز هستند که وقتی آغاز می‌شود کلی زیبایی با خود دارد، اما پاییز فصل عطسه‌های مکرر و سرماخوردگی و انواع حساسیت‌ها هم محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب مسیر رشد را دنبال کرد و تا مرز 50 هزار و 800 تومان بالا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز نخست آبان ماه برای دلار یک روز افزایشی بود. قیمت شاخص ارزی در بازار غیر‌رسمی دیروز دچار رشد قیمت شد و به نیمه دوم کانال 50 هزار تومانی رسید. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که روند افزایشی حال حاضر بازار ناشی از تجمیع انتظارات تورمی صورت گرفته است. به عقیده این افراد ریسک‌های سیاسی ناشی از عواقب درگیری‌های منطقه‌ای سبب شده تا تقاضا جهت خرید اسکناس‌های خارجی افزایش یابد. از همین‌رو...

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود قطعی شدن محکومیت دو خبرنگار اصلاح‌طلب در دادگاه بدوی؛ مدیر مسؤول هم میهن در یادداشتی رأی دادگاه را زیرسؤال برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود آورده است: اقداماتی که رژیم اشغالگر در حال حاضر انجام می‌دهد، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در طول جنگ ویرانگر خود علیه مردم پایدار غزه محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نسل Z فلسطین علیه ایده دو دولت، عرصه بر اسرائیل تنگ شد فشار از بالا و پایین بدون چانه‌زنی!، گشایش جبهه لبنان و جولان علیه اسرائیل قطعی شد، تیتر برخی روزنامه‌های دوشنبه اول آبان ماه 1402 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست «پیامدهای طوفان‌الاقصی بر تحولات فلسطین، منطقه و ایران»، از سلسله نشست‌های «راه گفتگو» صبح دیروز در مؤسسه اطلاعات برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

این روز‌ها روز‌های رنگ و وارنگ شدن هواست؛ روز‌هایی که گاهی سرد و گاهی گرم می‌شود و همین شخصیت متغییر هوا، بسیاری را در دام بیماری‌های ویروسی متداول می‌اندازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: ناصر ابوشریف میگوید: بیش از 80 ملیون مسیحی صهیون در آمریکا زندگی میکنندو همواره دنبال تسلط بر مسجد الاقصی و تخریب آن و ساخت معبد سلیمان هستند "مسیحی صهیون"از "یهودی صهیونیستی" بسیار خطرناکتر است. چرا که برخی از خاخام های یهودیان مخالف تشکیل دولت اسرائیل بوده و هستند و آن را موجب لعنت خدا می‌دانند. ولی مسیحیان صهیونیستی برای گسترش این اشغالگری تاکید داشته و حمایت می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: این روزها روزهای رنگ و وارنگ شدن هواست؛ روزهایی که گاهی سرد و گاهی گرم می‌شود و همین شخصیت متغییر هوا، بسیاری را در دام بیماری‌های ویروسی متداول می اندازد.