شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

محمد احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان معتقد است که رقابت فیلم‌های کودک و نوجوان با کمدی‌ها در گیشه به شدت نابرابر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالمجید شیخی؛ استاد اقتصاد در خصوص چرایی افزایش نرخ ارز طی روز‌های گذشته با غیراقتصادی دانستن این موضوع و عدم ارتباط به مسائل داخلی گفت: موضوع افزایش نرخ ارز همانطور که طی دوره‌های گذشته ناشی از حضور دلالان در بازار ارز و جولان دادن آن‌ها برای جوسازی در این فضا برای کسب منفعت‌های کلان بود؛ در این مقطع هم می‌توان به اتفاقات در منطقه ربط داد. وی...

خبرگزاری تسنیم

استاد اقتصاد گفت: بانک مرکزی با تدابیر درست باید راه را بر متخلفانی که تلاش می کنند با مسموم کردن فضا در بازار ارز به گرانی‌ها دامن بزنند ببندند تا از این محل نتوانند افزایش انتظارات تورمی را نیز محقق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز دور تازه درگیری‌ها میان اسرائیل و حماس، بسیاری از پلن حزب الله می گویند. از منظر گروهی حزب الله به دلایلی خواهان ورود مستقیم به جنگ نیست اما گروهی دیگر با اشاره به نزدیکی این گروه به حماس از گشوده شدن جبهه دیگری در این نبرد می گویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند خمپاره از خاک سوریه به مواضع صهیونیست ها در جولان شلیک شد منابع خبری از شلیک خمپاره از خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی خبر می‌دهند. منابع صهیونیستی همچنین از درگیری بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در شهر عسقلان خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با شدت گرفتن جنگ در غزه، از جبهه جولان (سوریه) و مزارع شبعا (لبنان) اخباری نگران‌کننده برای تل‌آویو مخابره می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن، املاک و مستغلات کشور از عملیات منسجم و مستمر گشت‌های مشاور املاک در جنوب شرق استان تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با فرو ریختن هیمنه امنیتی اسرائیل، کابینه راست‌گرای نتانیاهو در وضعیت بسیار دشواری برای اتخاذ تصمیمات راهبردی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل خبر داد که یک حادثه امنیتی در جولان رخ داده و به شهرک نشینان در این منطقه دستور داده شد تا وارد پناهگاه‌ها شوند.

خبرگزاری تسنیم

رشد نرخ ارز غیر رسمی در چند روز گذشته به واسطه التهابات منطقه، مجددا بر لزوم کنترل انتظارات تورمی با اصلاح ساز و کارهای دلاری سازی قیمت ها، تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن، املاک و مستغلات کشور از عملیات منسجم و مستمر گشت‌های مشاور املاک در جنوب شرق استان تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

به گفته یک متخصص طب سنتی، اینکه زالو درمانی برای چه فردی، در چه شرایطی و با چه تعدادی زالو انجام شود، نیاز به علم و تخصص کافی دارد. هر فردی اجازه ندارد ادعا کند که می‌تواند از طریق زالودرمانی اقدام به درمان بیماران کند. به عنوان مثال برای افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند قطعاً استفاده از زالو بسیار خطرساز است و نباید برای این افراد از این روش درمانی استفاده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چندی است شاهد برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در محوطه مصلای بزرگ تهران واقع در منطقه عباس‌آباد هستیم.