شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: زالودرمانی نه غیرقانونی است و نه زیرزمینی. این روزها این روش خونگیری سنتی که به دوران حکیم بزرگ ابوعلی سینا باز می‌گردد، مورد اقبال درمانگران و برخی مردم قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنان جدید خود مدعی شد اگر او رئیس جمهور بود، حمله به اسرائیل و جنگ اوکراین رخ نمی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد به دلیل شرایط نامناسب نگهداری به بیماری مبتلا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد. مدتی پیش موسسه اعتباری توسعه منحل و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو موسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد. مدتی پیش موسسه اعتباری توسعه منحل و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو موسسه و یک بانک این فرایند...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که اخبار آزادسازی منابع بلوکه شده کشورمان نقش جدی در کنترل التهابات ارزی و تورمی اخیر داشته، برخی ذینفعان تورم و کاسبان بحران در کانال‌های بورسی در غیبت نهادهای امنیتی مشغول جولان در فضای مجازی هستند.

وب‌گاه فرارو

یکی از خوشمزه‌ترین وعده‌های غذایی یا به عقیده بعضی‌ها پیش‌غذا، سوپ است. هرچه هوا سردتر بشود خوردن سوپ و آش جذابیت بیشتری دارد. اینکه تا عمق استخوان‌هایتان گرم بشود و تمام اندام‌ها از انقباض سرما در بیایند عالی است! پس سوپ را نباید به هیچ صورتی از دست داد!

وب‌گاه فرارو

فصل پاییز که فرا می‌رسد علاقه به میل سوپ بیشتر می‌شود و سوپ گشنیز یکی از خوش‌بوترین سوپ‌های ایرانی است که در فصل پاییز می‌توانید آن را میل کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا طوفان الاقصی آغاز شد؟ چرا اسرائیل غافلگیرشد؟ صبح روز شنبه 7 اکتبر، گروه فلسطینی حماس حمله غافلگیرانه‌ای به اسرائیل در مقیاسی بی‌سابقه انجام داد: شلیک هزاران موشک، نفوذ نیروها به خاک اسرائیل و اسارت تعداد نامعلوم و کشته شدن شمار بالایی. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که رژیمش در «جنگ» است. برای آگاهی از معنای این امر برای اسرائیل، فلسطینی‌ها و منطقه، مجله فارن افرز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرهای ضد و نقیض و تغییر ادبیات رسمی در قبال پذیرش کنوانسیون FATF نشان از تکرار بازی برجام در دولت روحانی و دولت رییسی دارد؛ نشان از سیاسی‌بازی با معیشت مردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امروز به جرات می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران یکی از گسترده‌ترین و متنوع‌ترین ناوگان‌های پهپادی منطقه را دارد.

خبرگزاری تسنیم

رژیم اسرائیل طی یک قرن گذشته جنایت‌های فجیعی ضد ملت مظلوم فلسطین مرتکب شد که متأسفانه با استقبال منافقانه جامعه جهانی مواجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد از انحلال 3 موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی تا پایان امسال خبر داد

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار متواری اصلاح‌طلب در وبسایت بی‌بی‌سی تصریح کرد دیوار امنیتی اسرائیل دچار شکست بی‌سابقه شده است.