شنبه 31 شهریور 1403

جکسون عالی است، امیدورم بیشتر برقصد / مارسکا: روی دور برد هستیم ولی همه چیز مرتب نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جکسون عالی است، امیدورم بیشتر برقصد / مارسکا: روی دور برد هستیم ولی همه چیز مرتب نیست

انزو مارسکا سرمربی چلسی بعد از پیروزی 3-0 مقابل وستهم گفت این پیروزی‌ها نباید باعث غرور بیش از حد در بازیکنان بشود.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در خانه وستهم با عملکردی خارق‌العاده موفق شد یکی از دربی‌های شهر لندن را با برتری 3-0 مقابل تیم همشهری به پایان برساند.

ساموئل جکسون که دو گل زد و کول پالمر که یک گل دیگر به ثمر رساند به عقیده انزو مارسکا بهترین‌های چلسی در این مسابقه بودند، ولی او گفت علت را تنها در گل زدن آنها نمی‌بیند. مارسکا به بازیکنانش هشدار داد که روی دور برد بودن نباید باعث شود این تلقی در آنها شکل بگیرد که همه چیز مرتب است.

برد شیرین و سه امتیازی مقابل حریف لندنی؟ من به خصوص از عملکرد خوب بچه‌ها خوشحالم. و البته از سه امتیاز. ما امروز کلین‌شیت هم کردیم، بی عیب و نقص بودیم از هر جهت.

کلید چلسی برای ادامه این بردها چیست؟ راستش را بخواهید خیلی چیزها. علت اینکه دو برد پیاپی به دست آوردیم این است که بازیکنان دارند ایده‌های تاکتیکی را درک می‌کنند و به سبک جدید بازی تیم خو می‌گیرند. کارشان واقعا حرف ندارد. به خصوص وقتی توپ را در اختیار نداریم. عملکرد نیکلاس و کول امروز بی‌نظیر بود، نه فقط به خاطر گلزنی‌شان.

حضور مالکان باشگاه روی سکوها؟ وقتی بازی‌ها را در حضور آنها و برای آنها می‌بریم حس خوبی دارد. یعنی می‌توانیم لحظات خوبی برایشان بسازیم. آنها به رختکن هم آمدند و خیلی خوشحال بودند.

فوفانا مصدوم شد؟ چرا از زمین بیرون آمد؟ علت تعویضش این بود که می‌خواستیم از او محافظت کنیم. حریف هم در نیمه دوم قدوس را عوض کرد. نگه داشتن فوفانا در زمین ریسک بود. ولی او مصدوم نیست. من عاشق وسلی هستم. او بعد از یک سال مصدومیت دارد عالی بازی می‌کند.

درباره رقص خاص جکسون بعد از گلزنی؟ راستش را بخواهید شادی‌اش را ندیدم. امیدوارم از این به بعد بیشتر برقصد.

عملکرد جکسون را چطور دیدی؟ خارق‌العاده. حرف ندارد. او وقتی توپ را ندارد هم با سختکوشی تمام کار می‌کند. وقتی یک بازیکن موقعیت از دست می‌دهد معنی‌اش این نیست که خوب بازی می‌کند. این گاهی برای همه اتفاق می‌افتد. انتقادها از او درست نبود.

چلسی ظاهرا دارد بهتر و بهتر می‌شود؟ ما در مسیر درست هستیم. سفری طولانی در پیش است. چون الان نتایج خوبی گرفتیم اینطور به نظر می‌رسد که همه چیز مرتب است ولی همه چیز مرتب نیست. می‌توانیم بهتر حمله کنیم و بهتر دفاع کنیم. مهم این است که بازیکنان بتوانند کار در کنار هم را به بهترین شکل به اجرا بگذارند.

جکسون عالی است، امیدورم بیشتر برقصد / مارسکا: روی دور برد هستیم ولی همه چیز مرتب نیست 2