جمعه 14 اردیبهشت 1403

جیسون ویلکاکس مدیر فنی شیاطین سرخ / رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جیسون ویلکاکس مدیر فنی شیاطین سرخ / رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد

منچستریونایتد رسما اعلام کرد جیسون ویلکاکس مدیر باشگاه ساوتهمپتون را به عنوان مدیر فنی جدید یونایتد منصوب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد اعلام کرد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی باشگاه منصوب کرده است. ویلکاکس پیش از این مدیریت فوتبال ساوتهمپتون را بر عهده داشت. او سابقه کار در منچسترسیتی را هم دارد.

مدتی بود که در رسانه‌ها از ویلکاکس به عنوان گزینه مدیران جدید یونایتد نام برده می‌شد و نهایتا امروز باشگاه رسما از استخدام این مدیر 53 ساله خبر داد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است:" جیسون ویلکاکس از این لحظه مدیر فنی باشگاه خواهد بود. او زیر نظر مدیر ورزشی باشگاه فعالیت خواهد کرد. در حال حاضر صندلی مدیریت ورزشی خالی است و باشگاه به زودی مدیر ورزشی جدید را معرفی خوهد کرد".

همانطور که در بیانیه یونایتد اشاره شد این باشگاه در حال حاضر به دنبال استخدام مدیر ورزشی می‌گردد. رسانه‌های نزدیک به یونایتد می‌گوید استخدام دن اشوورث قطعی به نظر می‌رسد. او در حال حاضر مدیریت ورزشی باشگاه نیوکسل را بر عهده دارد.

در ادامه بیانیه منچستریونایتد اشاره شده:" ویلکاکس در همکاری با دپارتمان‌های فوتبالی باشگاه برای دستیابی شیاطین سرخ به حداکثر سطح عملکردی تلاش خواهد کرد. جیسون در گذشته مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپون و همچنین مدیر آکادمی سیتی بوده است. او به عنوان بازیکن در سال 1995 با پیراهن بلک‌برن قهرمان لیگ برتر شده است".

جیسون ویلکاکس مدیر فنی شیاطین سرخ / رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد 2