جمعه 30 شهریور 1403

حاتمی: امسال تراکتور بالاخره قهرمان می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حاتمی: امسال تراکتور بالاخره قهرمان می‌شود

بازیکن اسبق تیم فوتبال تراکتور به قهرمانی این تیم در فصل جدید لیگ برتر کاملا امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، برد سه گله تراکتور در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا این پیام را در پی داشت که ظاهرا شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن را صرفا باید یک اتفاق در نظر گرفت. در همین خصوص فرزاد حاتمی، بازیکن سال‌های نه چندان دور این تیم به خبرنگار ما گفت: «اینکه تیمی در لیگ قهرمانان بتواند در دیداری خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر پیروز شود یعنی یک تیم آماده است که می‌تواند از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد. تراکتور نمایش مقتدرانه‌ای داشت و هوادارانش را حسابی خوشحال کرد. به هر حال این بازی تمام شد و باید اتفاقاتش را فراموش کنند. البته که تراکتور بازیکنان باتجربه‌ای دارد که به خوبی واقفند به اینکه باید از الان بازی بعدی در لیگ برتر فکر کنند.»

او در واکنش به گلزنی اشترکالی در این بازی افزود: «تراکتور در زمان ما اگر بازیکن خارجی جذب می‌کرد سراغ گزینه‌های باکیفیت می‌رفت مثل ادینیو و کرار که واقعا شاخص بودند. به نظر من در یکی دو سال اخیر هم تراکتور بازیکنان خارجی خیلی خوبی جذب کرده که عملکرد قابل تحسینی داشته‌اند. امیدوارم این بازیکن روند رو به جلوی خود را ادامه دهند و روز به روز بهتر برای تیم بازی کنند.»

وی در پاسخ به این سوال که "هواداران تراکتور تا چه اندازه می‌توانند به موفقیت در آسیا امیدوار باشند؟"، اظهار داشت: «همیشه امیدواری برای صعود تراکتور به مرحله حذفی وجود دارد با این شرایط که بازیکنان جایگاه خودشان را بدانند و این نکته را در نظر بگیرند که فرصت بازی در آسیا همیشه برای آنها وجود ندارد. تراکتور زیاد در لیگ قهرمانان حضور نداشته و باید از فرصتی که این فصل به دست آمده نهایت استفاده را ببرند. به نظر من اگر با همین عملکردی که مقابل الوکره داشتند، به کارشان ادامه دهند به راحتی صعود خواهند کرد.»

حاتمی که سابقه بازی در سپاهان را هم در کارنامه دارد، درباره تقابل سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته ششم عنوان کرد: «هر چند سپاهان کارش در آسیا را با باخت شروع کرده اما تیم پرمهره‌ای است که هر چهار بازی لیگ را برنده شده. بازی سپاهان - تراکتور همیشه جذابیت خودش را داشته. برای این بازی بزرگترهای تیم مثل شجاع و بیرانوند نقش مهمی دارند که از قبل بازی به دیگر بازیکنان انگیزه و انرژی بدهند تا انشاالله تراکتور هم در این بازی برنده شود و هم بتواند لیگ برتر را فتح کند.»

فرزاد حاتمی به این سوال که "آیا امسال بالاخره قهرمان شدن برای تراکتور رقم می‌خورد یا نه؟" اینطور پاسخ داد: «به امید خدا این اتفاق رقم می‌خورد چون امسال تیم تراکتور خیلی خوب است. فراموش نکنیم که هواداران تراکتور تشنه قهرمانی هستند. باید بزرگترهای تیم به تراکتور شخصیت قهرمان ببخشند. امسال از بازیکن گرفته تا کادر فنی واقعا ابزار لازم برای موفقیت تیم و رسیدن به جام وجود دارد.»

حاتمی: امسال تراکتور بالاخره قهرمان می‌شود 2