شنبه 7 مهر 1403

حاج علی اکبری: حاضرم در راه عدالت جان دهم / عده ای بافته‌های ذهنی خود را به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت دادند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حاج علی اکبری: حاضرم در راه عدالت جان دهم / عده ای بافته‌های ذهنی خود را به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت دادند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شامگاه امروز یکشنبه 16 آبان در سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره نوع نگاه این شورا به مطالبه عدالت و مبارزه با فساد گفت: ماهیت امامت جمعه، ماهیتی عدالتی است و در بین کلان گفتمان های انقلاب اسلامی، مساله عدالت جزو ستاره های قدر اول است.

وی که در برنامه ثریای شبکه یک سیما با موضوع ائمه جمعه و رسالت عدالتخواهی سخن می گفت، اظهار داشت: در کنار سایر گفتمان ها که امام جمعه باید دنبال کند از جمله باید بحث عدالت را در مقام تببین و ترویج و تحقق دنبال کند و همیشه هم اینطور بوده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید براینکه نگاه به عدالت باید جامع و در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سلامت و... باشد، گفت: از ابتدای انقلاب در هر منطقه ای که نماز جمعه بوده است، به برکت آن این عدالت پیگیری شده است، اعم از مجموعه های آموزشی، بهداشت، مسائل اجتماعی و خانوادگی. اگرچه ائمه جمعه به لحاظ سطح پیگیری و نفوذ بیان یکسان نیستند.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه هم در جنبه سلبی و هم ایجابی به دنبال عدالت هستند، از مسائلی که اخیرا مطرح شد، ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: به شخصه، حاضرم در راه تحقق عدالت، جان دهم.

حاج علی اکبری در ادامه گفت: وقتی جوانان ما نسبت به بحث عدالتخواهی دغدغه دارند، خیلی خوشحال می شوم و این را جزو رویش های انقلاب می دانم.

ادامه دارد...

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید عدالت خواهی حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برنامه ثریا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است