جمعه 13 مهر 1403

حال و هوای مصلی تهران چند ساعت مانده به حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه / کدام کشورهای خارجی در مراسم مصلی تهران حضور دارند؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حال و هوای مصلی تهران چند ساعت مانده به حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه / کدام کشورهای خارجی در مراسم مصلی تهران حضور دارند؟

درپی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران روز جمعه 13 مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه نگاری خبرگزاری ایرنا از مراسم بزرگداشت «سید مقاومت» و حال و هوای مصلی تهران چندساعت مانده به اقامه نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب آمده است؛

وقتی که رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار صدها نفر از نخبگان علمی، نفرات برتر المپیادها و آزمون ورودی دانشگاه‌ها، فرمودند:«بزودی درباره مسائل غزه و لبنان با ملت ایران صحبت خواهند کرد» به همکارانم در گروه سیاسی گفتم آقا روز جمعه به عنوان خطیب در نماز جمعه شرکت شرکت خواهند کرد و مطالب مهمی را بیان می کنند؛ جمعه روز مهمی است.

عصر همان روز (11 مهرماه) اعلام شد که «مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سید عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه 13 مهرماه از ساعت 10:30 صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم و درپی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران روز جمعه 13 مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.»

و امروز به وقت «جمعه نصر» زمان دیدار فرا رسید؛ با اینکه زمان رسمی مراسم ساعت 10:30 اعلام شده بود اما مردم از صبح زود و پس از اقامه نماز صبح خود را به مصلی امام (ره) رسانده بودند تا در مراسم گرامیداشت «سید مقاومت» شرکت کنند. تاچشم تکان می‌دادم فقط جمعیت می دیدم؛ در مصلی جای سوزان انداختن نیست. از پیرمرد خموده و عصا به دست گرفته تا سربازدهه 90 رهبری انقلاب آماده‌اند تا با خط حزب الله تجدید میثاق کنند. «الله اکبر» به این همه حضور....

این حضور حماسی فقط مخصوص تهرانی‌ها و ایرانی‌ها نیست بلکه از کشورهای هند، عراق و پاکستان هم در گردهمایی بزرگ مقاومت در پایتختِ ایران شرکت کرده اند. آنها آماده‌اند تا بگویند پس از شهادت «سید عزیز مقاومت» عزاداریم اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و گوشه‌نشینی نیست بلکه از جنس عزای حضرت سیدالشهداء (ع) است.

2727

کد خبر 1966532