یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری ایسنا

در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلاتی که در روزهای شنبه و یکشنبه با تاسوعا و عاشورای حسینی امتداد می یابد، 70 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم اورنبورگ در کشور روسیه جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به "نوید محمدزاده" برای بازی در فیلم «سرخپوست» داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«محمدبن زکریای رازی»، «خاکستر و برف»، «گهواره خالی»، «کربلا جغرافیای یک تاریخ» تعدادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی پایان هفته هستند.

خبرگزاری ایسنا

ملی‌پوش سابق تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که برای تکرار نشدن تجربیات تلخ گذشته برای فولاد، نکونام و آذری باید حفظ می شدند، گفت: وقتی موفقیتی حاصل می‌شود باید آن گروه که این موفقیت را رقم زده‌اند، حفظ و تیم تقویت شود تا موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

ترانه علیدوستی فیلم سینمایی «ربه‌کا» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری میزان

با انتشار قسمت آخر سریال همگناه در شبکه نمایش خانگی در روز دوشنبه 27 مردادماه، فیلیمو از ثبت رکورد تماشا معادل 20 میلیون دقیقه در کمتر از یک روز برای این سریال خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده از عنصر موقعیت و داشتن یک سورپرایز در هر بخش به گونه‌ای است که بیننده نتواند بگوید در این قسمت سریال حرکت رو به جلویی را شاهد نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمندان، اصحاب قلم و اهالی فرهنگ با شرکت در پویش همدلی با مدافعان سلامت در پیام‌های جداگانه تصویری علاوه بر تبریک روز پزشک و تقدیر از کادر درمان، بر لزوم رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی یکی از فیلم های بخش رقابتی اصلی سیزدهمین جشنواره فیلم شرق و غرب ارونبورگ در کشور روسیه خواهد بود.

خبرگزاری میزان

بیست و ششمین روز از مرداد ماه 99 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن دو فیلم تازه به چرخه اکران اشاره کرد.

خبرگزاری ایسنا

فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی یکی از فیلم های بخش رقابتی اصلی سیزدهمین جشنواره فیلم شرق و غرب ارونبورگ در کشور روسیه خواهد بود.

خبرگزاری میزان

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: بعد از تعطیلات دهه اول محرم دو فیلم «آبادان یازده 60» در گروه سینمایی آزادی و «بی‌حسی موضعی» در گروه سینمایی مگامال اکران می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو فیلم سینمایی جدید پس از تعطیلات دهه اول محرم روی پرده می‌روند.

خبرگزاری ایسنا

دو فیلم سینمایی جدید پس از تعطیلات دهه اول محرم روی پرده می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنگامه قاضیانی فیلم سینمایی «دزیره» ساخته هنری کاستر از شاهکارهای تاریخ سینما را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایسنا

هنگامه قاضیانی فیلم سینمایی «دزیره» ساخته هنری کاستر را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.