یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

وب‌گاه فرارو

ظاهرا حضور بعضی اینفلوئنسر‌ها در تعدادی از آثار سینما و تلویزیون، بهانه‌ای شده برای پر کردن خلأ قصه خوب، خلاقیت و ایده‌های تازه. برنامه‌های تلویزیونی از حضور آن‌ها به عنوان مجری یا مهمان استفاده می‌کنند تا توجه مخاطبان را جلب کنند و در فضای مجازی وایرال شوند، فیلم‌های سینمایی برای تضمین بخشی از موفقیت فیلم در گیشه سراغ چهره‌های مشهور در فضای مجازی می‌روند تا اثرشان دیده و تبلیغ شود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - الهام کردا فیلم سینمایی «در بارانداز» ساخته الیا کازان را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری دانا

الهام کردا فیلم سینمایی «در بارانداز» ساخته الیا کازان را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایسنا

الهام کردا فیلم سینمایی «در بارانداز» ساخته الیا کازان را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایستادن و حرکات سازماندهی‌شده در مقابل احکام قوه قضائیه از سوی سلبریتی‌ها تبعات نابهنجاری در پی خواهد داشت و به این موضوع باید رسیدگی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حبیب رضایی فیلم سینمایی «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان پرده‌خوانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حبیب رضایی فیلم سینمایی «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان پرده‌خوانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

حبیب رضایی فیلم سینمایی «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان پرده‌خوانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفدهمین جشن تصویر سال با وجود تغییراتی که تعطیلات فرهنگی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آورد بعد از چندماه تاخیر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه تابناک

«تصویر سال» امسال بیش از هر زمانی متکی به تصویر بود، چرا که فرصت‌های حضور بسیار محدود بود و در نهایت برندگان بخش‌های چهارده‌گانه تصویر سال روز جمعه ششم تیر ماه 99 معرفی شدند تا در تاریخ ثبت شود هیچ حادثه تلخی نمی‌تواند دل بستگان به تصویر را از متن زندگی بیرون کند. صدای ما در گوش تاریخ طنین‌انداز است.

خبرگزاری ایسنا

هفدهمین جشن تصویر سال که در دوم اسفند ماه سال 98 افتتاح و تنها چند روز پس از افتتاحیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، از 18 خرداد ماه مجددا از سر گرفته شد. حالا بعد از سه - چهار ماه و در شرایطی که این بیماری همچنان ریشه‌کن نشده است، برگزارکنندگان ترجیح دادند مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی هنری را جمعه (ششم تیر ماه) به صورت آنلاین برگزار و زنده از صفحه جشن تصویر سال پخش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه هفدمین جشن تصویر سال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی دست‌انداز به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.

وب‌گاه الف

فیلم سینمایی «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.