شنبه 8 اردیبهشت 1403

حداکثر احترام برای فلیکس / سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حداکثر احترام برای فلیکس / سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم

دیگو سیمئونه تاکید کرد که بدون توجه به حواشی بازگشت ژوائو به متروپولیتانو روی شکست دادن بارسا تمرکز کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در بهترین فرم و سناریوی ممکن به بازی برابر بارسا رسیده است. با صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم تحت هدایت سیمئونه جان دوباره ای گرفته و حالا قصد دارد با شکست بارسا خود را به این تیم در رتبه سوم نزدیک کند.

سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «در لالیگا باید بسیار مراقب باشیم. قهرمان شدن که بسیار پیچیده است زیرا فاصله با رئال زیاد است و ما باید تلاش کنیم سهمیه قطعی شود. اما اتلتیک بیلبائو هم خیلی خوب کار می کند و تهدیدی جدی برای ماست. ما فردا مقابل تیمی قرار می گیریم که به خوبی آن را می شناسیم چون در چند بازی اخیر برابر این تیم به مشکل خورده ایم. امیدوارم که بازی را به جایی برسانیم که بتوانیم به بارسا آسیب بزنیم.»

بازگشت ژوائو فلیکس: «من به بازیکنانی که برای تیم های دیگر بازی می کنند بسیار احترام می گذارم. من معمولاً به هیچ یک از آنها فکر نمی کنم و او نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما به دنبال ارائه بازی زیبا به دور از حواشی هستیم و با این هدف امیدواریم که یک بازی عالی انجام دهیم.»

نیمکت خوب: «ما همیشه از بازیکنان ذخیره بهترین استفاده را برده ایم. ما یکی از تیم هایی هستیم که از همه نیروهایمان توانسته ایم به درستی سود ببریم. ما در حال رقابت هستیم و به همه بازیکنان نیاز داریم. آنها این را می‌دانند و امیدوارم وقتی یکشنبه دوباره این اتفاق بیفتد، نیمکت نشینان ها مثل بازی با اینتر به کمک ما بیایند.»

وضعیت گریزمان: «فردا ظهر با او می‌نشینم و خواهیم دید که چه چیزی برای ما و او بهترین است.»

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و برخورد به دورتموند: «ما قرعه سختی داشتیم و مثل همیشه آلمانی ها رقیبی دشوارند. ما به خوبی می دانیم چه فضایی در بازی برگشت در انتظار ما خواهد بود. باید در بازی رفت خوب کار کنیم. آنها رقیب سختی هستند که سال گذشته در لیگ خود چیزی تا قهرمانی فاصله نداشتند.»

شکست از بارسا در بازی دور رفت: «معلوم است که بازی مشابهی نخواهد بود. آنها خستگی و مصدومان کمتری دارند و ما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا با ریتم بازی مطابقت پیدا کنیم. همانطور که برابر اینتر نشان دادیم، ما باید برنده دوئل های درون زمین باشیم.»

حداکثر احترام برای فلیکس / سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم 2