شنبه 8 اردیبهشت 1403

حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد

اقتصادنیوز: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد / ضریب حقوق 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت

تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

غذای کنسرو بچه گربه رویال کنین 285,000 تومان خرید

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال 1403، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد 2
حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد 3
حداکثر حقوق مدیران دولتی 70 میلیون تومان شد 4