دوشنبه 9 مهر 1403

حریفان دو ملی‌پوش تکواندو در قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حریفان دو ملی‌پوش تکواندو در قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شدند

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 2 نماینده تیم دختران ایران از صبح فردا (سه‌شنبه) به میزبانی کره‌جنوبی آغاز می شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی شهر چانچئون کره جنوبی با حضور 963 تکواندوکار از 96 کشور جهان از فردا (سه شنبه) آغاز می شود. در روز نخست مبارزات 3 وزن دختران و پسران برگزار خواهد شد که 2 نماینده از گروه دختران به مصاف رقبای خود می‌روند.

در رقابت‌های روز نخست در وزن 52- کیلوگرم که 47 تکواندوکار حضور دارند، «پرنیان نوری» دور نخست الودی هاجر از لبنان را پیش روی دارد و در صورت برتری به دیدار انیس بوتی از فرانسه می رود. در سمت جدول نوری نمایندگان ژاپن، تایلند و هند قرار دارند.

آیناز نصیری در وزن 59- کیلوگرم در دیدار نخست خود مقابل ژیانگ یون ژن از چین تایپه به روی شیاپ چانگ می رود و در صورت برتری برابر سمیرنووا که با پرچم کمیته ملی المپیک روسیه در این رویداد شرکت کرده است، مبارزه می‌کند. در سمت جدول وی نمایندگان فرانسه، چین و پورتوریکو قرار دارند. در این وزن 44 تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

فیض الله نفجم به عنوان سرمربی، جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل‌پور اعضای کادر فنی تیم پسران، فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم دختران هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی برعهده دارند.