سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

حزباوی: تیم فوتبال جوانان شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حزباوی: تیم فوتبال جوانان شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد

کاپیتان تیم فوتبال جوانان که عنوان برترین بازیکن تورنمنت کافا را به دست آورد، گفت: تیم فوتبال جوانان شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدامین حزباوی کاپیتان تیم جوانان ایران درخصوص قهرمانی تیم جوانان ایران در رقابت‌های کافا اظهار داشت: به تمام مردم ایران این دستاورد را تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که توانستیم پرچم کشورمان را در این رقابت‌ها بالا ببریم. همانطور که می‌دانید، کمتر از یک ماه و نیم از تشکیل تیم جوانان می‌گذرد. کار آسانی نداشتیم ولی در این مدت تمرینات خوبی برگزار کردیم و توانستیم خودمان را در کافا محک بزنیم. این نکته مثبتی بود که قبل از رقابت‌های مقدماتی آسیا، این مسابقات برگزار شد تا بتوانیم یک رقابت جدی داشته باشیم و شکر خدا که قهرمان شدیم.

مدافع تیم جوانان با تمجید از کادرفنی گفت: از زحمات کادرفنی و تمامی اعضای تیم تشکر می‌کنیم. مربیان تلاش زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها انجام دادند و قهرمانی مزد این زحمات بود. تیم به هماهنگی خوبی رسیده و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو که مقدماتی قهرمانی آسیاست و پس از آن خود رقابت‌های قهرمانی آسیا به موفقیت برسیم. ما در این بازی ها با تیم های بسیار خوب و با کیفیتی روبرو شدیم که توان و قدرت تیم ما را به خوبی نشان می داد.

حزباوی درباره انتخاب خودش به عنوان برترین بازیکن رقابت‌های آسیا مرکزی هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن را به دست بیاورم. از تمامی بچه‌ها و اعضای کادرفنی منشکر هستم که به من کمک کردند تا این عنوان را به دست بیاورم. انشااله با حفظ همین روند، ابتدا رقابت‌های مقدماتی آسیا را پشت سر بگذاریم و بعد از آن استارت بزنیم برای قهرمانی آسیا این تیم توانایی و شایستگی زیادی دارد و می تواند در مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشد.