یک‌شنبه 8 مهر 1403

حزب‌الله 3 شهرک صهیونیست‌نشین را موشک‌باران کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حزب‌الله 3 شهرک صهیونیست‌نشین را موشک‌باران کرد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که 3 شهرک صهیونیست‌نشین را موشک‌باران کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات موشکی جدید خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در راستای واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه بیست‌ونهم سپتامبر شهرک «سونوبار» را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «روش بینا» و «صفد» واقع در سرزمین‌های اشغالی نیز موشک‌باران شده‌اند. حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در راستای واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستاها و غیرنظامیان در لبنان، به انجام رسیده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که بدون به صدادرآمدن آژیرهای هشدار یک موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در سرزمین‌های اشغالی برخورد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه عملیات مقاومت، خطوط انتقال انرژی در «کتسرین» واقع در جولان اشغالی آسیب دیده است.

این رسانه‌ها همچنین از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «زرعیت»، «شومیرا» و «شتولا» در الجلیل غربی خبر دادند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید