پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیل از آماده باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از ترس پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید. تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید. به گزارش عرشه آنلاین، عصر امروز، دیدار سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد. در همین راستا، تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل در این مراسم مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی یه کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو در ادعایی عجیب پس از حمله موشکی این رژیم به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه گفت: حمله به کنسولگری نبود، بلکه به ساختمان نزدیک آن بود!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل با حمله به مستشاران ایران دنبال این است که پشتیبانی از جبهه مقاومت را دچار اخلال کرده و مانع از پیشرفت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در غزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد که اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی، شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور سابق گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، مغایر با کلیه مقررات بین‌المللی مبنی بر مصونیت اماکن دیپلماتیک است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حاج‌رحیمی، روز دوشنبه در حمله خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق به شهادت رسید. سردار حاج‌رحیمی، روز دوشنبه در حمله خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، به این مناسبت پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب با انتشار مطلبی تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط فرمانده کل قوا با حضور شهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: رژیم اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت عنوان کرد: ما طی یک هفته تا 10 روز آینده به همکاران‌مان گفتیم که اطلاع‌رسانی کنند تا پس از آن دیگر عملیات سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی صورت گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی در پیامی، به حمله اسرائیل و شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، حسن روحانی در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: رژیم اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد. متن پیام رئیس‌جمهور ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان سال 1403 را دریچه کنشگری هوشمند برای فراهم ساختن شرایط ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری در سال 1404 تعریف کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد و نوشت: نحوه پاسخگویی به رژیم اسرائیل می‌بایست معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم باشد.