پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملکرد مراقبت‌های بهداشتی مرزی و فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حوزه کنترل بیماری‌های واگیر از تاریخ 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403، اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی به سوال خبرنگار صداوسیما در حاشیه دیدار دیروز مسئولان نظام با رهبر انقلاب پاسخ گفت. حسن روحانی به سوال خبرنگار صداوسیما در حاشیه دیدار دیروز مسئولان نظام با رهبر انقلاب پاسخ گفت. به گزارش عرشه آنلاین، در حاشیه دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، خبرنگار صداوسیما از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرسید: «امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاری، بیماری حاد ویروسی و یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین بیماری‌های ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است و اهمیت بیماری هم به دلیل میزان کشندگی بالا، افزایش روند موارد حیوان‌گزیدگی در جوامع مختلف و... است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از حضور حجت‌الاسلام مجتبی خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب منتشر شد. تصویری از حضور حجت‌الاسلام مجتبی خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از حضور حجت‌الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای در جلسه امروز مسئولان نظام با رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 نماینده ردصلاحیت شده در دیدار دیروز مسئولان نظام با رهبری حضور داشتند. به گزارش عرشه آنلاین، از جمله حاضران در مراسم شب گذشته بیت رهبری، دو نماینده ردصلاحیت شده بودند. روز گذشته کارگزاران و مسئولان نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند. معین الدین سعیدی نماینده چابهار و جلیل رحیمی جهان ابادی نماینده تربت جام که هر دو در انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شدند از جمله حاضران در این مراسم بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حاشیه دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، خبرنگار صداوسیما از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرسید: «امروز وظیفه کارگزاران نظام چیست؟«رئیس‌جمهور سابق ایران در پاسخ گفت: «کارگزاران نظام همیشه یک وظیفه اصلی دارند و آن اینکه به قانون و مقرراتی که خودشان از اول تعهد کردند و بر مبنای تعهد، آن سمت را برعهده گرفتند، همیشه پایبند...

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار صداوسیما در حاشیه دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری از حسن روحانی پرسید: امروز وظیفه کارگزاران نظام چیست؟ رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پاسخ گفت: کارگزاران نظام همیشه یک وظیفه اصلی دارند و آن اینکه به قانون و مقرراتی که خودشان از اول تعهد کردند و بر مبنای تعهد، آن سمت را برعهده گرفتند، همیشه پایبند باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان اقتصادی و پژوهشگران حوزه انرژی معتقدند اصلی‌ترین دلیل اتفاقات بنزینی این روزها، ثابت ماندن قیمت بنزین از آبان 1398 تاکنون و عدم اصلاح تدریجی قیمت بنزین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مطهر مستشاران نظامی شهید شده ایران در دمشق وارد ایران شد به گزارش عرشه آنلاین، پیکر مطهر شهدای اخیر کنسولگری ایران در دمشق شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند که مراسم تشییع آنها همزمان با روز قدس برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت سابق، مهمان «کافه خبر» خبرآنلاین بود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مطهر شهدای کنسولگری ایران در دمشب وارد کشور شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر ادعای شبکه العربیه، مقامات آمریکایی رسما تایید کردند که پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، پیامی را با این محتوا برای ایران ارسال کردند که آمریکا هیچ ارتباطی با این حمله ندارد.