جمعه 28 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز شنبه 25 فروردین ماه قیمت طلا و سکه افزایشی بود با این حال قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی ملی ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهره‌اش معمولا حالت باثبات و آرامی دارد. جمله‌های رییس سازمان بورس تهران معمولا خنثی هستند، حتی وقتی که بورس در بحران است. سهامداران و معامله گران بازار سهام همین ویژگی‌های او را دوست ندارند و او را بی‌عمل، بی‌تفاوت و ضعیف می‌دانند. آیا مرد یخی مقصر بحران‌های بازار سهام است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصولگرای صبح نو در گزارشی به رأی ندادن خاتمی در انتخابات 1402 پرداخته است؛

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. . بعد از حاشیه های ایجاد شده بر سر زمین خواری در حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی و درگیر شدن این چهره و فرزندانش در این پرونده برخی خبرها حکایت از آن داشت که صدیقی به تریبون نماز جمعه باز نخواهد گشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز جمعه 24 فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: به نظرم در انتخابات خبرگان هم حساب‌شده من را رد کردند. محاسباتی کردند، چون من خبر دارم چه گفته‌اند. ضمن اینکه یک نظرسنجی کردند که برایشان تکان‌دهنده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مازیار شیری طی یادداشتی نوشت: رأی ندادن سید محمد خاتمی در اسفند 1402 از نظر برخی اصلاح‌طلبان به اندازه رأی دادن او در اسفند 90 غیرقابل پیش‌بینی بود. در سال 90 و پس از انتخابات سال 88 بسیاری از اصلاح‌طلبان و جنبش موسوم به سبز که از صندوق کناره گرفته بودند، خاتمی را تحت شدیدترین حملات قرار دادند؛ حال آنکه حامیان او اعتقاد داشتند این رأی، زمینه‌ساز...

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: امسال سیستان‌و‌بلوچستان به‌عنوان پدیده گردشگری کشور انتخاب شد و شاهد افزایش 128 درصدی اقامت مسافران، کاهش 70 درصدی در تصادفات جاده‌ای بودیم اما جریانی با ایجاد ناامنی‌ها می خواهد جلوی پیشرفت و توسعه استان را بگیرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشد 175 درصدی قیمت دلار در 2.5 سال دولت رئیسی / قیمت دلار در 2.5 سال نخست دولت روحانی فقط 6.25 درصد بالا رفت قیمت دلار به عنوان لیدر تعیین قیمت سایر بازارها همواره معیاری برای تشخیص ثبات یا ناپایداری شرایط اقتصادی بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار در دو سال و هفت ماهی که از ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی می‌گذرد، 175 درصد رشد داشته است. این عدد در مدت مشابه دولت یازدهم (ریاست‌جمهوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نکته مهم اظهارات اخیر رئیس دولت گذشته این است که گویا حسن روحانی در دوران پس از برجام در حالی به قرارداد توتال افتخار می‌کرد، که اصلا از جزئیات آن خبر نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد، گفت: ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسام الدین آشنا به تکذیب اظهارات حسن روحانی توسط وزارت بهداشت دولت رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول حسن روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم روایت‌هایی از استعفاهای خود در این دولت و دوران مدیریتش مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی گفت: برجام که فقط این نبود ما برویم چیزی امضا کنیم، تمام شود. ما به دنبال برجام می‌خواستیم سرمایه وارد کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت غربگرای حامی روحانی و برجام نوشت: تنها رئیس‌جمهور ایران که به وعده‌های خود عمل کرد، روحانی بود. در دولت روحانی مردم می‌گفتند «نخر ارزان می‌شود»، این روزها می‌گویند «بخر تا گران نشده».