یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حسینی قدرت پرسپولیس به هوادارانش است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حسینی قدرت پرسپولیس به هوادارانش است

مربی سرخ‌پوشان تهرانی با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: امشب باید جشن قهرمانی را تمام کنیم چرا که دو بازی مهم در پیش داریم و زمان برای شادی در آینده خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران و بالا بردن جام از سوی بازیکنان این تیم تاکید کرد: از بابت این قهرمانی خیلی خوشحالیم اما باید امشب این شادی را تمام کنیم چرا که دو بازی مهم در پیش است و نباید تمرکز خودمان را از دست بدهیم. ما به دنبال جام حذفی هستیم و باید این جام را هم بگیریم.

وی ادامه داد: در طول فصل بسیاری افراد برای این قهرمانی و رسیدن به امروز تلاش کردند که باید این قهرمانی را به همه آنها تبریک بگویم، هواداران در طول فصل در کنار ما بودند و امشب همه مزد زحماتشان را گرفتند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور پرشور هواداران این تیم تصریح کرد: آنها در سرما و گرما در کنار ما بودند و هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند. قدرت پرسپولیس به همین هوادارانی است که همواره حامی و در کنار ما بوده اند. البته جا دارد به هواداران نساجی هم تبریک بگویم چراکه فوق‌العاده هستند و در سال‌های آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

منبع: ایرنا