جمعه 28 اردیبهشت 1403

حسینی: نظر اعضای کمیسیون‌ها و فرهنگیان مجلس نسبت به برنامه‌های «نوری» مثبت است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حسینی: نظر اعضای کمیسیون‌ها و فرهنگیان مجلس نسبت به برنامه‌های «نوری» مثبت است

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی درباره نتیجه ارزیابی کمیسیون آموزش درباره برنامه‌های یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: امروز آقای نوری در کمیسیون آموزش حاضر و به پرسش های نمایندگان پاسخ داد و به تشریح برنامه های خود پرداخت که خوشبختانه برنامه های پیشنهادی و صلاحیت آقای دکتر نوری مورد تایید اکثریت قاطع اعضای کمیسیون آموزش قرار گرفت.

وی افزود: همچنین فضای سایر کمیسیون‌ها و فرهنگیان مجلس نسبت به برنامه‌های آقای نوری مثبت است و ما امیدواریم که ایشان با رای بالا، اعتماد نمایندگان محترم را جلب کند و سریع تر مسائل آموزش و پرورش را پیگیری کند.

حسینی افزود: نمایندگان مجلس در عین همراهی با دولت، دغدغه های ارزشمندی در حوزه آموزش و پرورش دارند؛ آقای نوری در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت از صف تا ستاد، از استان تا مرکز و بخش های مدیریتی این حوزه مانند برنامه و بودجه آموزش و پرورش و فناوری تجربیات خوبی دارد و امیدواریم فردا شاهد رای بالا مجلس به ایشان باشیم تا کابینه آیت‌الله رئیسی کامل شود.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید آموزش و پرورش آموزش مجلس رئیس‌جمهور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است