دوشنبه 9 مهر 1403

حضرتی: شکست اسرائیل را به دنیا نمایش خواهیم داد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضرتی: شکست اسرائیل را به دنیا نمایش خواهیم داد

الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت یکشنبه شب هشتم مهر 1403 در گفت وگوی خبری با اشاره جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله افزود: ماجرا تمام نشده، تازه آغاز کار است. حزب الله از تسلیحات خود استفاده نکرده و اکنون باید شروع کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم لبنان و حزب الله است، ادامه داد: از همه ظرفیت خود برای کمک به حزب الله و مردم لبنان استفاده می‌کنیم.

حضرتی همچنین با بیان اینکه شکست اسرائیل را به مردم دنیا نمایش خواهیم داد، تصریح کرد: تجربه چندین دهه گذشته نشان می‌دهد که ورق برمیگردد. این وحشی گری نشان دهنده شکست دشمن است.

وی افزود: پایه‌های حزب الله آنقدر محکم است که امکان اختلال در ادامه مسیر وجود ندارد. حزب الله بار‌ها با کتک اسرائیل را از لبنان بیرون انداخته است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: تروریستی که باید دستگیر می‌شد از سازمان ملل فرمان ترور می‌دهد. امروز اسرائیل وحشی شده است.

حضرتی افزود: ملت ما یک ملت پخته و تجربه دیده است و این تجارب را به لبنان و فلسطین منتقل کرده است. اوایل انقلاب اسلامی ایران نیز صدام را مانند نتانیاهو داشتیم.