یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حضورحماسی مردم در تشییع شهید رئیسی نشانه پیوند نسل های انقلاب است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حضورحماسی مردم در تشییع شهید رئیسی نشانه پیوند نسل های انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ابراز علاقه و دلدادگی مردم ایران اسلامی با حضور حماسی در تشییع شهید رئیسی نشان از تداوم و پیوند نسل های انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق، آیت الله عباس کعبی گفت: آیت الله رئیسی همواره در خط ولایت فقیه و مدیری جهادی و خستگی ناپذیر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رئیس جمهور فقید در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی تلاش شبانه روزی داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده و تاریخی مردم در استانهای مختلف کشور گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون سه تشییع تاریخی و کم سابقه داشتیم.

آیت الله کعبی ادامه داد: از تشییع پیکر امام راحل، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی می‌توان به عنوان تشییع های بی سابقه در جمهوری اسلامی ایران یاد کرد که هر سه این موارد در راستا و امتداد یکدیگر بودند.

وی ابراز کرد: ابراز علاقه و دلدادگی مردم ایران اسلامی نسبت به شهید رئیسی نشان از تداوم و پیوند نسل های انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ملت ایران ملت ایران اسلامی در تشییع شهدای راه خدمت حضور پرشوری و کم سابقه ای داشتند که امید است این حضور حماسی منشأ خیرات و برکات بسیاری برای ایران باشد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانقدر این مسیر را ادامه خواهند داد.

آیت الله کعبی تاکید کرد: معتقدیم پرچم خدمت به اسلام و انقلاب بر زمین نخواهد ماند و مسیری که آیت الله رئیسی آن را دنبال کردند با قوت و مستحکم تر ادامه می یابد و خللی در عزم راسخ ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی ایجاد می کند.

منبع: مهر