یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرید

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرید

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حماسه آفرینی مردم در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت این حضور را به معنای قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت ایران، اظهار داشت: مردم بزرگوار در یک بدرقه میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت که توسط ستاد برگزاری اعلام شده بود، حضور یافتند و مسائل امنیتی انتظامی با همکاری و تلاش کارکنان انتظامی و سایر دستگاه ها به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در کنار برقرارکنندگان نظم و امنیت در تمام شهرهایی که میزبان شهدای خدمت بودند، حماسه آفرید، تصریح کرد: حفظ امنیت، وظیفه خطیری است که باید در حق مردم انجام داد ان شاءالله تا پایان مراسم تشییع در شهرهای مختلف و خاکسپاری با تلاش جان بر کفان امنیت شاهد ادامه حماسه قدردانی مردم از شهدای خدمت خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید وی را معیار خدمت خواند و به بیان ویژگی های بارز شهید "آیت الله رئیسی" پرداخت و گفت: این شهید بزرگوار تنها رئیس جمهور نبودند بلکه برادری بودند در کنار کارکنان انتظامی که با اشراف کاملی که نسبت به وظایف فرماندهی انتظامی کشور داشتند همواره یاریگر پلیس و ماموریت های آن بودند.