پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حضور مردم در انتخابات پُر کردن خشاب نیروهای مسلح است / کسانی که هنوز تردید دارند غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حضور مردم در انتخابات پُر کردن خشاب نیروهای مسلح است / کسانی که هنوز تردید دارند غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند

فرمانده هوافضای سپاه پس از حضور در انتخابات گفت: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می‌کنیم غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز (جمعه، 11 اسفند) در حاشیه حضور در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: داشتن نیروی مسلح قوی، تجهیزات پیشرفته و امکانات شرط لازم است ولی کافی نیست.

وی افزود: شرط کافی برای اینکه ما بتوانیم امنیت خود را حفظ کنیم و قدرتمندانه در مقابل دشمنان بایستیم حضور مردم، هم‌گرایی وحدت و یکپارچگی است. یکی از عوامل مهم حضور مردم در پای صندوق‌های رای است من از عزیزانی که هنوز تردید دارند و تصمیم خود را نگرفته‌اند خواهش می‌کنم که به پای صندوق‌های رای بیایند و غفلت نکنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: ما یک روزی باید با سلاح در مقابل دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و داعشی‌ها و سایر ایستادگی می‌کردیم که به همین شکل عمل شد و امروز با حضور پای صندوق‌های رای همان کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: حضور مردم پر کردن خشاب و مشت نیروهای مسلح است که امنیت زاست و نباید از آن غفلت کنند. البته به هر گروه یا فردی که دوست دارند رای بدهند ولی حضور مردم در انتخابات زنده بودن کشور و پشتوانه کشور است.

حضور مردم در انتخابات پُر کردن خشاب نیروهای مسلح است / کسانی که هنوز تردید دارند غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند 2