دوشنبه 9 مهر 1403

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز مراسم گرامی‌داشت 22 بهمن‌ماه و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مسئولین، مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان مؤمن، متعهد و بابصیرت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور، همراه با سایر اقشار ملت انقلابی، در مراسم راهپیمایی حضوری گسترده یافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، انزجار خود...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز مراسم گرامی‌داشت 22 بهمن‌ماه و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مسئولین، مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان مؤمن، متعهد و بابصیرت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور، همراه با سایر اقشار ملت انقلابی، در مراسم راهپیمایی حضوری گسترده یافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست را با سر دادن شعار‌های انقلابی به نمایش گذاشتند و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران را ابراز کردند. عرفان خسرویان (رئیس دانشگاه) همراه با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران و جمعی از مدیران و کارکنان همچنین دوشادوش سایر دانشگاهیان ضمن مشارکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در غرفه امروز دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران حضور یافتند. گفتنی است به همین مناسبت، غرفه‌های فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با برنامه‌های متنوع در استان‌های کشور و در مسیر‌های راهپیمایی برپا بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به همین مناسبت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ملت همیشه در صحنه انقلاب همواره ثابت کرده است که در پیچ و خم‌های تاریخی و گذرگاه‌های حساس بهترین پشتوانه انقلاب، امام امت و رهبر معظم انقلاب بوده است و این بزرگ‌ترین رمز مانایی انقلاب اسلامی ایران است. دشمن در دوران حیات انقلاب از هر دستاویزی برای متوقف کردن حرکت و پویایی مردم این کشور استفاده کرده است و دانشگاه به عنوان یکی از اهداف مهم آنان همواره و به اشکال مختلف مورد تهاجم قرار گرفته است که البته، بصیرت و بینش استادان، کارکنان و دانشجویان مکر دشمنان را به خودشان بازگردانده است. نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز با ایستادگی، پایمردی و جان‌فشانی امت مؤمن و انقلابی ایران به درخت تنومندی تبیدل شده و اکنون با جایگاهی باثبات در منطقه، الگویی برای مستضعفان و آزادی‌خواهان در جهان در حوزه‌های مختلف، به ویژه علم و فناوری را ترسیم نموده است. ما دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، دست بیعت به سوی رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) دراز می‌کنیم و با عهدی آسمانی حمایت خود را از این انقلاب و خون شهدا اعلام می‌داریم. اینجانب ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن و عید پیروزی انقلاب اسلامی، امید آن دارم که در همه حال، ادامه‌دهنده راه بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر بوده و با انگیزه‌تر از پیش، در عرصه علم و سازندگی به سوی افق‌های روشن حرکت کرده و در عمل به منویات مقام معظم رهبری، در راستای پایه‌ریزی نهضت تبیین و دعوت به جهاد تبیین که یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است، کوشا و پویا باشیم.

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 2
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 3
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 4
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 5
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 6
حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جشن پیروزی انقلاب 7