جمعه 10 فروردین 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا مازندران از دستگیری اولین کلاهبردار سایبری سال جاری با 970 مالباخته در استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آبی‌پوشان ماه‌ها فرصت دارند تا نسبت به بستن پرونده بدهی عزیزبک آمانوف اقدام کنند و در صورتی که بدهی پرداخت نشود سال آینده باعث حذف استقلال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچند بدهی عزیزبک آمانوف باید از سوی استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود، اما برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگرچه بدهی آمانوف باید از سوی استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود، اما برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه ساله درهنگامه هیاهوی خریدهای سال نو مردم؛ ان سوتر در ساختمان وزارت کار درشورای عالی کار؛ کشمکش هایی بین نماینده کارفرمایان دولتی (بخوانید وزیرکار و اقتصاد) و نماینده کارفرمایان بخش خصوصی با نمایندگان کانون عالی شوراهای اسلامی کاربرسر تعیین مزد کارگران فلاکت زده درجریان هست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد خطاب به منتقدان دولت گفت: چرا از شکسته شدن تاریخی رکوردهای مخاطبین و فروش سینما عصبانی هستید؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد خطاب به منتقدان دولت گفت: چرا از شکسته شدن تاریخی رکوردهای مخاطبین و فروش سینما عصبانی هستید؟ ناراحتید شما یک عمر ادای حمایت از هنر و هنرمند را سر دادید و نانش را خوردید و قدم از قدم برنداشتید، اما اینک دولت مردمی بسیاری از آرزوهای محال را در دو سال محقق کرده است؟

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری گفت: امروز با دستور دادستان مرکز استان، بخش پارکینگ و باجه غیرقانونی اخذ وجه در مجتمع گردشگری الیمالات پلمب و دستور داده شد با مسببان قطع 4 هزار اصله درخت در این طرح، برخورد و خسارت وارده اخذ شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه بدهی عزیزبک آمانوف باید از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود اما امسال و برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه، روزهای پایانی 1402 و روزهای آغازین 1403 با حضور سرزده و بدون تشریفات در مساجد با مردم به گفت‌وگو نشست.

وب‌گاه فرارو

ماجرای درخت کشی و قطع درختان جنگلی در قلب هیرکان در شهرستان نور از روز‌های پایانی سال گذشته و به بهانه ایجاد پارکینگ برای یک پروژه گردشگری شروع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه سال 1402 سال شکست دشمن در کارزار حقوقی بود، گفت: ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کارها اولویت معاونت حقوقی در 1403 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراجعی که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد 44 کارگزاری منتخب و شعب منتخب 4 بانک بوده و بحث دفاتر پیشخوان مطرح نبود. جلساتی با قوه قضائیه در رابطه با دفاتر پیشخوان دولت داریم تا قوه قضائیه اطلاعات افراد را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بدهد و سپس ما نیز کار تقسیم و بعد پرداخت سود سهام را داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر زن بدون داشتن رابطه زناشویی از همسر خود طلاق گرفته باشد بنا بر قانون امکان حذف نام همسر سابق از شناسنامه خود را خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پس از جدایی زوجین از یکدیگر یکی از دغدغه‌های آنها یادآوری خاطرات زندگی گذشته است و همواره در تلاش برای پاک کردن تمام آثار و نشانه‌های حضور آن فرد در زندگی قبلی خود هستند و یکی از پررنگترین این نشانه ها وجود نام همسر سابق در شناسنامه فرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت روحانی: او از طریق زیرنویس شبکه خبر، از حمله به عین الاسد مطلع شد / روحانی و دولت در جریان استقرار پدافند هوایی و تصمیم گیری درباره «کلییر نکردن» آسمان کشور و متعاقب آن، فاجعه هواپیمای اوکراینی نبودند سایت حسن روحانی در مطلبی به ادعای کیهان درباره رئیس جمهور سابق درخصوص اخباری از حمله به عین الاسد واکنش نشان داد. در این مطلب آمده است: روزنامه کیهان در واکنش به انتشار بخشی از خاطرات...