جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود ده‌نمکی در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده از درخواست احمدی نژاد برای وزارت ارشاد اینگونه می‌گوید: با احمدی نژاد بچه‌محل بودیم. منبع: آخرین خبر

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده فراجا اظهار داشت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعا میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیویی منتشر شده که یکی از امدیران نماوا در آن می‌گوید بازیگران این سریال‌ها خیلی بی اخلاق‌اند. بازیگران و تهیه‌کننده‌ها همه بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرف‌شان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف بودم از لوازم خانگی تا مصالح ساختمانی، کاشی سرامیک، خودرو و... بودم من به بی‌اخلاقی این‌ها هیچ جا ندیدم. همین ماجرا سبب شد هنرمندان واکنش نشان دهند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رادان گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم، اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، 613 مورد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران‌زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم، اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر دومین جلسه دادگاه امیر تتلو برگزار شد. تصاویر دومین جلسه دادگاه امیر تتلو برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، گفت: مردم باید در میان نامزدهایی که باقی مانده‌اند، افراد اصلح و کسانی که از توانایی بالاتری برخوردار هستند را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران‌زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد. در این دادگاه روزنامه "جام جم" از شکایت "فیلیمو" تبرئه شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -137 نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال گزارش دارویی کمیسیون بهداشت در مورد کمبود و گرانی دارو به قوه قضاییه مخالفت کردند.