شنبه 8 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟

وب‌گاه گسترش

با از دست رفتن کف حمایتی قیمت انس جهانی، قیمت طلای آبشده و سکه تحت تأثیر قرار گرفته و افت قیمت داشتند. قیمت سکه به یک کانال پایین رفت و قیمت طلای آبشده نیز با از دست دادن حمایت 15 میلیون و 600 هزار تومان، کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت از آماده شدن دولت برای تعامل بیشتر با مجلس آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مجید نوری فرزند حمید نوری به جرم فیلمبرداری از خودش 72 ساعت را در بازداشت انفرادی کشور سوئد که پدرش در آنجا زندانی است، گذراند و دادگاهی شد و بدون آنکه بتواند پدرش را ملاقات کند به کشور بازگشت.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا حاج منوچهری صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه، گفت: یکی از راهکار‌ها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست. وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران گفت: ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی بلافاصله پس از برگزاری مرحله اول انتخابات، جلسه جدیدش را به ریاست دادستان کل کشور برگزار کرد و در آنجا مقرر شد همچنان مسایل پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در دستور کار همه نهاد‌های امنیتی، اجرایی و قضایی دنبال شود و تخلفات و جرایمی که قانونگذار عنوان کرده...

وب‌گاه الف

بودجه دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه 1403 شامل 77 درصد از کل بودجه عمومی است و این بخش از لایحه در مقایسه با قانون بودجه 1402 نزدیک به 29 درصد رشد داشته و به 2183 هزار میلیارد تومان رسیده است و در این میان 3.9 درصد از کل اعتبارات متعلق به قوه قضاییه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از صدور کیفرخواست برای برخی پرونده‌های تخلفات انتخاباتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قوه قضاییه و دبیر ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی گفت: همچنان مسائل پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار همه نهادهای قضایی، اجرایی و امنیتی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه ایران در مطلبی نوشت: یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروژه پتروشیمی لغو شد؛ اما بخش هایی از مراتع میانکاله همچنان بلاتکلیف در میان فنس‌ها محصور مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با حکم صادره در محاکم استان البرز، 50 هکتار از اراضی ملی که به منظور کشت گردو اجاره داده شده بود، اما مستاجر پس از پایان مدت اجاره، قصد ویلاسازی در آن را داشت آزادسازی و به بیت المال بازگشت. حسین فاضلی هریکندی در حاشیه عملیات آزادسازی اراضی ملی در ساوجبلاغ که با حضور وی اجرا شد با اعلام رفع تصرف و بازگشت بیش...

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند و جنبه عمومی دارد می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های منطقه تاثیرگذار باشد گفت: از مجموعه قوه قضاییه تشکر می‌کنم که نظارت بسیار دقیقی در حل مشکل معوقات حق آلایندگی استان خوزستان و بوشهر داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بودجه دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه 1403 شامل 77 درصد از کل بودجه عمومی است و این بخش از لایحه در مقایسه با قانون بودجه 1402 نزدیک به 29 درصد رشد داشته و به 2183 هزار میلیارد تومان رسیده است و در این میان 3.9 درصد از کل اعتبارات متعلق به قوه قضاییه است.