جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد. این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائدیه گفت: حجت‌الاسلام خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است. همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آنها را انتخاب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیات محکومیت آمریکا به دلیل مشارکت در تاسیس ساواک از زبان معاون حقوقی رئیس‌جمهور منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد و در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، علی زارعان تهیه‌کننده برنامه «سرزمین شعر» در گفت‌وگویی با دانشجو پیرامون وجه تمایز این برنامه با مجموعه‌های مشابه گفت: من برنامه‌هایی که در حوزه شعر هستند را به 3 دسته تقسیم می‌کنم: برنامه‌های برای شعر، برنامه‌های درباره شعر و برنامه‌های به بهانه شعر. این تقسیم بندی به قضاوت درست ما در مورد برنامه‌های تلوزیونی پیرامون شعر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دو روز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است. محمد صادقی دوباره جنجالی شد محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون پس از آزادی از ایران خارج شد محمد صادقی در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی و سنتی ماست، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند.

وب‌گاه الف

رییس دیوان عالی کشور گفت: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور نخستین تجربه‌ای است که در سامانه زمین محقق شده است و 20 دستگاه به صورت یکپارچه در این سامانه به یکدیگر متصل شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که طرح نور با دستور وزارت کشور در حال اجراست، گفت: نه، این جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضائیه است. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند. احمد وحیدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحیدی درباره برخورد با بی حجابی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وب‌گاه الف

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟