پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: مطهری گفت: مراجع جرات ندارند حرف بزنند، این چه مرجعی است که نمی‌تواند حرف بزند. یکی از مراجع بود که به او گفتیم چرا شما درباره این موضوع اظهارنظر نکردید، گفت اجازه دهید، برویم طبقه پایین به زیرزمین برویم، می‌ترسید که شنود داشته باشد. به آنجا رفتیم، گفت که شما فکر کرده‌اید ما آزاد هستیم و می‌توانیم هر حرفی را بزنیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات آقای احمد علیرضا بیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست هم‌اندیشی بررسی و تحلیل برنامه «محفل» نظرات صریح و بی‌تعارف استادان مطرح شد.

وب‌گاه الف

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: گزارش هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات آقای احمد علیرضا بیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخش قابل‌توجهی از تورم موجود در جامعه ناشی از ناترازی‌ها در صندوق‌های بازنشستگی و نیز نظام پولی و بانکی کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه معارفه اعضای جدید شورا‌های صدور مجوز تولید و انتشار ساترا با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه معارفه اعضای جدید شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس، قائم مقام، معاون پایش و نظارت ساترا و برخی از اعضای شورا برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر جامعه هدف قشر مذهبی است که زحمت نمی‌خواهد، رهایشان کنید، آنها آیین‌های سنتی و مذهبی را بهتر از گذشته انجام می‌دهند و بسیاری از مواقع دخالت‌ها باعث می‌شود روحیات سنتی خالص هم مخدوش شود. ولی اگر جامعه هدف نسلی است که به قول خودتان تحت تاثیر مسائل روز و القایی از رسانه‌هاست با این اقدامات تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و با این رفتار موفقیتی به دست نمی‌آورید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از دستور رییس قوه قضائیه و پیگیری‌ها درخصوص استرداد وجوه غیرقانونی دریافتی از اولیای دانش‌آموزان در تعطیلات متعدد مدارس به علت آلودگی هوا در سال گذشته، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی کرده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.

وب‌گاه عصر ایران

دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.

وب‌گاه فرارو

دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.

وب‌گاه الف

پس از دستور رئیس قوه قضائیه درباره استرداد وجوه غیرقانونی دریافتی از اولیای دانش‌آموزان در تعطیلات متعدد مدارس به علت آلودگی هوا در سال گذشته، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.