پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که به دنبال ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری، دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیر مسئول این روزنامه را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویر هنگامه قاضیانی، یکی از بازیگران اصلی مجموعه «آمستردام» از تبلیغات محیطی این سریال در سطح شهر حذف شده است.

وب‌گاه فرارو

پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات آقای احمد علیرضابیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی اعمال و رفتار خارج از عرف و ارزش‌های اسلامی چند بازیگر سینما طی روزهای گذشته تعدادی از این چهره ها به دادسرا احضار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شهرداری تهران عنوان کرد: هدف‌گذاری‌مان در این دوره، کاهش این موارد و پیگیری جدی مبارزه با فساد است و به همین منظور این مبارزه را از خودمان شروع کردیم. مبارزه با فساد اما محدود به این موارد جزئی نخواهد شد و مبارزه با دانه درشت‌ها را در دستورکار داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که سلاح غیرمجاز دارند از طریق مراجع ذیربط آن را مجاز کنند یا تحویل مراجعی مانند مراکز انتظامی بدهند؛ در غیر این صورت تحت تعقیب قرار می‌گیرند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراجا از روزنامه همشهری بخاطر انتشار کاریکاتور سردار رادان شکایت کرد!

خبرگزاری مهر

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی اعمال و رفتار خارج از عرف و ارزش‌های اسلامی چند بازیگر سینما طی روزهای گذشته تعدادی از این چهره ها به دادسرا احضار شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد که در مجموعه شهرداری تهران برای مبارزه با فساد با هیچ فردی تعارف وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیمان جبلی با اشاره به سیاست‌های حمایتی صداوسیما از سکوهای نمایش محتوا در فضای مجازی، برای تولید برنامه‌های مشارکتی با تولیدکنندگان شبکه نمایش خانگی و حتی خرید رایت برخی از این برنامه‌ها اعلام آمادگی کرد.