جمعه 28 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

113 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از گاز منواکسیدکربن در سال 1401 فوت کردند و به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع داده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تفاهم‌نامه جدید آموزش و پرورش با شهرداری تهران برای ساخت مسکن فرهنگیان و معلمان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب تیم‌های پیکان و پرسپولیس برای دیدار عصر امروزشان در هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص و اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته رسانه ی پاکستانی دیلی تایمز با انتشار تصویری از یک قبر قفل زده خبری جنجالی درباره ی رواج نکروفیلیا یا تمایل جنسی به اجساد در پاکستان منتشر کرده بود. اما حالا معلوم شده این تصویر مربوط به حیدرآباد ِ هند بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وثیقه ملکی برای دریافت ارز دانشجویی حذف شد 16 اردیبهشت 1402 - 17:05 اخبار اقتصادی اخبار پول | ارز | بانک وثیقه ملکی برای دریافت ارز دانشجویی حذف شد با اعلام مرکز مبادله ایران، دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی می توانند فقط با ارائه تعهدنامه محضری ارز مورد نیاز را از بانک دریافت کند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مسعود توکلی معاون بازار مرکز مبادله ایران با اعلام این خبر تأکید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

باران کوثری و شقایق دهقان بدون حجاب شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی کشور از مهاجرت بیش از 800 ماما به خارج از کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: دولت و مجلس باید با تامین شغل و درآمد مناسب و ایجاد امنیت شغلی مانع از خروج این سرمایه‌های ملی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصمیم یحیی گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم از ناخن‌هایتان راضی نیستید و می‌خواهید که سریعتر رشد کنند، پس با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی سه ترفند بپردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضا‌های تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل تیراندازی در محله کیانپارس اهواز کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق امروز اعلام کرد که عراق اجازه انتقال دلار به ایران را ندارد. این دستور از سوی بانک مرکزی عراق به صرافی‌های این کشور ابلاغ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان اورژانس بیمارستان رازی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر رهبر مافیا در جشن قهرمانی لیگ «سری A» به قتل رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه 13 اردیبهشت برگزار شد