پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگاه‌های عمومی در بازداشتگاه اوین حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان، در خصوص مطالبات و در خواست‌های آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پیمان جبلی با اشاره به سیاست‌های حمایتی صداوسیما از سکوهای نمایش محتوا در فضای مجازی، برای تولید برنامه‌های مشارکتی با تولیدکنندگان شبکه نمایش خانگی و حتی خرید رایت برخی از این برنامه‌ها اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به سوریه که نخستین سفر رسمی یک مقام عالی خارجی از سوریه بعد از حدود 13 سال جنگ داخلی در این کشور است، در گفتگویی مفصل با شبکه تلویزیونی المیادین به تشریح اهداف این سفر و نیز روابط و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت. متن کامل این گفتگو به شرح زیر است: المیادین: جمهوری اسلامی ایران کشوری محوری در منطقه...

خبرگزاری مهر

سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه به سنندج خبر داد.

خبرگزاری مهر

نشست دوجانبه معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل فراجا در راستای تقویت همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه استرداد مجرمین و پیگیری اعلان قرمزها برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قاتل وحید مرادی به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، تولید کنندگان در سال حمایت از تولید و مهار تورم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته نیرو در کمیسیون انرژی مجلس گفت: قانون، استفاده از همه منابع همچون منابع آبی را ساماندهی کرده، اما متاسفانه مشکلی در اجرای آن وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، نشست دو جانبه معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل فراجا در راستای تقویت همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه استرداد مجرمین و پیگیری اعلان قرمزها، در معاونت امور بین الملل قوه قضائیه برگزار گردید. در این نشست که با حضور «کاظم غریب آبادی»، معاون امور...

خبرگزاری تسنیم

وابسته فرهنگی سرکنسولگری ایران در استانبول اعتقاد دارد سریال‌های ترکیه‌ای که در ایران و برخی کشورها طرفدار دارند با سبک زندگی ترکیه‌ای‌ها مطابقت ندارد و اگر سلبریتی‌هایشان هم در سیاست موضع‌گیری کنند میان مردم‌شان خریداری ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل وحید مرادی صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درست زمانی که رهبری از همدلی و اتحاد می‌گویند، زاکانی هم‌پیمان با رئیسی در شهرداری تصمیم می‌گیرد در مترو دیوار بکشد بین زنان و مردان، آن‌هم دیوار به قول خودش فلزی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات آقای احمد علیرضابیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 در سالن 12 هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌روهای تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: دهقان گفت: برخی افرادی که مساله همه‌پرسی را طرح می‌کنند، از همه‌پرسی نوعی براندازی نرم جمهوری اسلامی را مد نظر دارند و هیچ کدام از همه‌پرسی تقنینی و همه‌پرسی قانون اساسی را مد نظر ندارند.