پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: علیرضا اکبری مدت‌ها زندگی دوگانه داشت. او در ظاهر فردی مذهبی، متعصب، تندروی سیاسی، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و معاون وزیر دفاع بود. او بعدها به لندن نقل مکان کرد و وارد بخش خصوصی شد اما هرگز اعتماد مقامات ایران را از دست نداد. بر اساس گفته‌ی مقامات اطلاعاتی، او افشای اسرار هسته‌ای ایران به مقامات اطلاعاتی بریتانیا را از سال 2004 آغاز کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی شهادت شهید آیت الله سلیمانی و شهید الداغی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: متن بیانیه به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم اِنَ الَذِینَ قَالُوا رَبُنَا اللَهُ ثُمَ استَقَامُوا تَتَنَزَلُ عَلَیهِمُ المَلَائِکَهُ أَلَا تَخَافُوا وَلَا تَحزَنُوا وَأَبشِرُوا بِالجَنَهِ الَتِی کُنتُم تُوعَدُونَ نَحنُ...

وب‌گاه مشرق نیوز

متأسفانه در علوم‌اجتماعی «محور قدرت» نداریم؛ چون همواره علوم‌اجتماعی ما خود را تافته جدا بافته تصور کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران گفت: ارزش یکی از این پرونده‌های فسادی که در این مدت کشف‌شده، به اندازه نیمی از بودجه یک سال شهرداری تهران است.

خبرگزاری میزان

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه شنبه (12 اردیبهشت 1402) به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و دیگر اعضای این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی گفت: طبق محاسبات کمتر از 4 تا 5 درصد مردم درگیر مالیات بر سوداگری خواهند شد که دارایی مشمول این مالیات هم مشخص شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری در خصوص اهمیت تنقیح قوانین در کشور، گفت: برمبنای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت قضایی و سیاست‌های کلی ابلاغی در خصوص نظام قانونگذاری در سال 1398 و تاکید قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات مصوب 1389، مرکز پژوهش‌های مجلس با آسیب‌شناسی و بررسی خبرگانی در خصوص نظام قانونگذاری کشور، از سال 1400 به دستور ریاست محترم مجلس یازدهم، پروژه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک: «شاید دیگه اجازه ورود به مدرسه رو نداشته باشم اما مثل زمان کرونا مجازی تدریس می‌کنم، اما نه دروس تخصصی خودم، بلکه دروس عمومی آموزش می‌دم‌، شرافت، آزادگی‌، کشف حقیقت‌...»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خلج؛ مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 600 هزار تومان است که از این مقدار 360 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 240 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 700 هزار تومان است که از این مقدار معادل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید: بخش قابل توجهی از تورم موجود در کشور، ناشی از این ناترازی‌ها چه در صندوق‌های بازنشستگی و چه در نظام پولی و بانکی کشور است؛ اصلاح این روند نیاز به فعالیت جدی، هم در بخش درآمدی صندوق‌ها و هم در بخش‌های سرمایه‌گذاری و ارزش افزوده بنگاه‌های اقتصادی صندوق‌ها دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت شهید آیت الله سلیمانی و شهید الداغی بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابک نگاهداری از راه اندازی فاز نخست سامانه هوشمند تنقیح قوانین خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار پس از 6 دهه با راستی آزمایی 99 درصدی صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات احمد علیرضا بیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.