سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

هدایت ممبینی یک ماه پس از انتخاب به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال، مشکل دو شغله بودنش را حل کرده بود تا مشکلی برای حضور در این سمت نداشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

با دستور رئیس کل دادگستری، رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌های استان مأموریت گرفتند تا وضعیت انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودروهای توقیفی را رصد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد به ضرب‌و‌شتم و سیلی زدن یک عضو شورای شهر به خبرنگار تبریزی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد از پیگیری حمله عضو شورای شهر تبریز به یک خبرنگار داد و نوشت: سیلی زدن و تهدید کردن قطعاً محکوم است حتی اگر شهروند معمولی باشد؛ چه برسد به نماینده افکار عمومی که مجوز رسمی از این نظام برای کار خبری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به تمامی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های تابعه استان تهران ماموریت داد تا در روز جاری، سه شنبه مورخ نهم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده فیلم «مصلحت»، درباره آخرین وضعیت این فیلم توضیح داد: درباره این فیلم ما توافق‌هایی را با وزارت فرهنگ و ارشاد داشتیم. دوستان سازمان سینمایی و وزارت ارشاد با توجه به ملاحظات قوه قضاییه درباره این فیلم از ما خواسته بودند خودمان به توافق برسیم و موافقت نهایی خود با اکران فیلم را منوط به توافق ما با قوه قضاییه کرده بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان ملی پوش که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به امضا رسیده بود دارای ابهاماتی است که سازمان بازرسی کل کشور به آن ورود کرده است.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت حدود 4 عصر دیروز برای نخستین‌بار خبر استعفای بهزاد نبوی منتشر شد و بلافاصله پس از آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع می‌گویند برخی رفتارهای رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان ملی پوش که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به امضا رسیده بود دارای ابهاماتی است که سازمان بازرسی کل کشور به آن ورود کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: منابع می‌گویند برخی رفتارهای رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.

وب‌گاه گسترش

ارزیابی‌ها حاکی از افزایش ارزش دارایی‌ها‌ی بانک آینده است.