یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رئیس شورای شهر تهران از رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه، با محکوم کردن جنایت ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: لازم است کشور‌هایی که دغدغه اجرای عدالت دارند، در مورد اجرای عدالت و تعقیب و مجازات عاملان ارتکاب این جنایت همکاری کنند.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: از رئیس قوه قضاییه خواستاریم بر همان مبنایی که زمینه ساز آزادی و عفو بسیاری از فریب‌خوردگان را فراهم کردند، با مسببان حوادث اخیر و شایعه‌افکنان برخورد قاطع کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اخذ تصمیم جدید برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه با رئیس نظام قضایی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه در نشست رؤسای نظام‌های قضائی کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای از کشورهای عضو برای تعقیب، محکومیت و مجازات عاملان شهادت سردار سلیمانی درخواست همکاری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه از کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خواست برای محکومیت، تعقیب و مجازات عاملان شهادت سردار سلیمانی با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند.

وب‌گاه فرارو

با ادامه ماجرای مسمومیت‌ها از یک سو، فرضیات مطرح شده پیرامون چرایی آن‌ها و از سوی دیگر، ورود مسئولان به ماجرا، ابعاد جدی‌تری به خود گرفت. در مهم‌ترین سطح این سخنرانی رهبر انقلاب و موضع‌گیری شفاف ایشان پیرامون ماجرای مسمومیت‌ها بود که در محافل رسانه‌ای و در سطوح ارشد تصمیم‌گیری اثرگذار بود

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت حسن غفوری‌فرد پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضاییه در دیدار با رئیس دیوان عالی کشور هند بر آمادگی دستگاه قضایی ایران به منظور همکاری در زمینه‌های مختلف اجرای قانون و عدالت از جمله حمایت از حقوق بشر تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد که حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای انتقا سهام عدالت متوفیان، افراد باید به کارگزاری‌ها و دفاتر قضایی مراجعه کنند تا کارگزاری به صورت الکترونیکی این کار را انجام دهد.