سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمشید شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی در دادگاه صالحه محکوم به اعدام شده است و با راه اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس‌های امنیتی المانی و انگلیسی و امریکایی به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و کودک دست داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده برای "بیژن زنگنه" وزیر سابق نفت خبر داد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان قوه قضاییه و حاکم شرع در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در راستای دستورات و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم بازدید‌های میدانی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های مختلف سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با حضور در اداره کل کمرگ بندر امام خمینی (ره) از انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی و همچنین انبار‌های مختلف مجتمع بندری بازدید کرده و ضمن مشاهده انواع کالا‌های متروکه...

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمشید شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی در دادگاه صالحه محکوم به اعدام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دستگاه قضا گفت: مستند به اعتراف و اقاریر صریح جمشید شارمهد، نه‌تنها زنان کودکان و مردان بی‌گناه را مورد اهداف تروریستی قرار داده بلکه برای وی مطلقاً مهم نبوده و عامدانه و آگاهانه درصدد افزایش قربانیان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده برای "بیژن زنگنه" وزیر سابق نفت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، به دنبال رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده به هنگام بازداشت و انتقال او به بازداشتگاه که منجر به مرگ او شد و همچنین رفتار‌های مشابه با برخی دیگر از بازداشت شدگان که به هنگام انتقال فلج شدند، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر...

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: شاهد عزم جدی دولت در مبارزه با فساد هستیم که در این راستا موارد متعددی از بخشنامه‌های فسادزاد ابطال یا اصلاح شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به صدور حکم بدوی اعدام برای جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: بنا به اقاریر صریح سرکرده گروهک تندر در سیر مراحل دادرسی و باتوجه به اسناد غیرقابل تردید، وی عامدانه و عالمانه با هدف ایجاد وحشت و رعب درصدد خونریزی بیشتر و اقدامات وحشیانه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی در خصوص قرارداد این باشگاه با رامین رضاییان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عفت مرعشی همسر مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی در یادداشت خود درباره رحلت همسر مرحوم مطهری که امروز در اعتماد منتشر شده است، به برخی اقدامات انتقاد کرد.