سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه گسترش

در عملیات مشترک پلیس مرکزی و خوزستان بیش از 64 کیلو تریاک کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به آلمان سفر کرده است تاکید کرد که تنها راه توقف پیشرفت‌های هسته‌ای ایران فشار‌های دیپلماتیک و اقتصادی است. براساس گزارش خبرگزاری رویترز، وی در نشست خبری با همتای آلمانی خود در برلین گفته، درباره ایران دو راه وجود دارد، یا بازگشت به تحریم‌ها یا گزینه نظامی جدی. وی تاکید کرد، در دیدارش با «آنالنا بائربوک»...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: طبق اختیاراتی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به بانک مرکزی داده شده است، چنانچه صادرکننده‌ای ارز خود را اظهار نکند و در اختیار بانک مرکزی قرار ندهد، مصداق قاچاق بوده و مطابق مجازات قاچاق با آن برخورد خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: سلیمی با بیان اینکه قرار نیست دولت به مجلس دیکته کند و مجلس نیز آن را بنویسد، زیرا مجلس نمایشی نیست و واقعی است، افزود: طرح این موضوعات پرت کردن حواس مردم از مسائل اصلی کشور است؛ ما نیز موارد فراوانی داریم که دولت پیشنهاد گرانی آن را در لایحه داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و سازمان بازرسی کل کشور با هدف بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی، ایجاد هم‌افزایی و گام برداشتن در جهت رویکرد نوین ارتباطات مؤثر منعقد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فردی که با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان خاشی کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرخارجه اسرائیل گفت: از وزیر خارجه آلمان خواسته است که سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی قرار دهد.

خبرگزاری میزان

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه‌شنبه (9 اسفند) با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور، و حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضای این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: در ماه‌های گذشته رسانه‌های ضد انقلاب سلسله‌ای از ادعاها و شایعات را بدون هرگونه سند یا مدرک در ارتباط با کشته شدن افراد، بدرفتاری با آن‌ها در دوران بازداشت یا حتی تعرض به بازداشت شدگان منتشر کرده‌اند تا ذهن مخاطبین ایرانی و حتی غیر ایرانی را تحت تاثیر این اخبار منفی و متاثرکننده قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه اسرائیل در سفر خود به برلین از همتای آلمانی خود خواسته است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست گروههای تروریستی قرار دهد.

وب‌گاه فرارو

هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود...

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری تهران به معاونین خود و روسای دادگستری ها مأموریت داد تا امروز از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودروها بازدید و اعلام نتیجه کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی با درخواست‌های واردات نهاده‌های دامی موافقت کرده است اما بانک مرکزی ارز مورد نیاز آن را اختصاص نمی‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیدات فیلیمو مجوز ساخت از نهاد قانونی ندارند، و نیروی انتظامی موظف و مکلف است، هر گونه گروه فیلمسازی وابسته به این سامانه را در سطح شهر یا روستاهای مختلف متوقف کند.