شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت خارجه آلمان اعلام کرد امروز دوشنبه (16 ژانویه، 26 دی) آنالنا بائربوک وزیر خارجه این کشور سفیر ایران در برلین را برای بار دوم در یک هفته به دلیل ادعایی «نقض گسترده حقوق بشر و موج اعدام‌ها» توسط تهران احضار کرد. به نوشته رویترز، کریستوفر برگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان در کنفرانس خبری معمول دولت در برلین گفت: می‌توانم تایید کنم که سفیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، بهره‌مند شوند. آزادی، مرخصی، استفاده از پابند الکترونیک، تعلیق مجازات، اهدای سبد‌های حمایتی، تخفیف در قرار تامین، تعلیق اجرای مجازات و بازدید گسترده مسئولان قضایی استان‌ها از بند‌های زنان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: بیش از 70 درصد از مددجویان زن از تسهیلات و ارفاق‌های قانونی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام مادر با دستور رئیس قوه قضاییه ارائه شد، بهره‌مند شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در مجموع حدود چهار هزار زندانی واجد شرایط با آزادی مشروط یا سایر ارفاق‌های قانونی از زندان آزاد شده‌اند؛ طبیعتاً این زندانیان در زمره افرادی بودند که با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد حضور آنها در بیرون از زندان واجد ضرر نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع، سابقه معاونت وزیر را نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دوشنبه (12 دی) در بازدیدی سرزده از پارکینگ مرکزی خودرو‌های توقیف یا ضبط شده پرونده‌های مواد مخدر در کرمان خطاب به مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر چه مبنایی اعلام می‌کنید خودرو‌ها را با مجوز قضایی تحویل گرفته‌اید درحالیکه در مواردی هیچ مدرکی از آن مجوز‌ها ندارید؟ مگر امکان‌پذیر است یک وسیله نقلیه به پارکینگ...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای سابقه معاون وزیر دفاع را نداشته و در سال 81 بازنشست شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آلمان از احضار سفیر ایران در این کشور برای گفت‌وگو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای سابقه معاون وزیر دفاع را نداشته و در سال 81 بازنشست شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است. در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به عنوان یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک پدر 55 ساله در کرمانشاه، پسر 23 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهزان - ایرنا - وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره این وزارتخانه سابقه معاون وزیر را نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اطلاعیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است؛ علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای در وزارت دفاع، سابقه معاونت وزیر نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.