شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت خارجه هلند به تبعیت از کشورهای تروئیکای اروپایی، سفیر ایران را در پی اعدام جاسوس لندن احضار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از میان 9 مدل خودروی وارداتی کوشا خودرو، در ابتدا کیا K5 عرضه می شود و در حال حاضر زمان عرضه و قیمت پایه آن مشخص شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه 22 توصیه به مدیران حوزه‌های قضائی استان تهران تاکید کرد: در تصمیم‌گیری‌های قضائی از «افراط» و «تفریط» پرهیز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: اگر طعنه‌های تند و سخنان محمد جواد اردشیر لاریجانی درباره «آقایی که با فوکو و لاکان صبحانه می‌خورد و از خشونت قدسی سخن می‌گوید» متوجه آیت‌الله سید مصطفی محقق‌داماد نیست، پس درباره کیست؟

خبرگزاری مهر

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: اقدامات شبکه های مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می شود از داوطلبان انتظار دارد فریب شبکه های مجازی مدعی تقلب را نخورند.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه 22 توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و نقش این انتشار در افزایش شفافیت پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی کلانتری گفت:. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد با عیسی کلانتری در باره موضوعات محیط زیستی مصاحبه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان وقایع اخیر در کشور محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه بارها بر برخورد جدی و سریع با لیدرها و اغتشاشگران تاکید کرد. همچنین برخوردهای قضایی با سلبریتی‌ها نیز بیش از پیش شدت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عیس کلانتری گفت: اصلی‌ترین مشکل آب است؛ دشمن می‌خواهد منابع آبی این سرزمین تمام شود. وقتی منابع آب تمام شود، کشور تسلیم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی که در روند رسیدگی قضایی به پرونده قتل هولناک دختر و همسرش چند انگیزه مختلف را بازگو می کرد، پس از تشریح جزئیات و چگونگی این جنایت، در ادعای عجیب دیگری گفت: من همسر و دختر بیمارم را نکشتم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در مصاحبه ای با عیسی کلانتری رئیس پیشین سازمان محیط زیست و وزیر اسبق کشاورزی، بحران آب کشور را مورد بررسی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه انگلیس با دستور کار رایزنی درباره طیف مختلفی از مسائل روابط دوجانبه و بین‌المللی از جمله اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری جاسوس سرویس اطلاعات مخفی این کشور در ایران، راهی آمریکا شده است.