شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اعلام خبر رهایی یک محکوم به قصاص در شهرستان کوار از مجازات، گفت: 270 زندانی این استان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارفاقات قانونی به زندانیان آزاد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاریجانی گفت: یکی از مشکلات بعضی از دوستان اصلاح‌طلب، نخواندن است و یکی دیگر از مشکلات‌شان خواندن و نفهمیدن است. جناح اصلاحات پشت این فتنه بوده و دُم خروس آن بیرون زده و همه این مسأله را می‌دانند اما متفکرین و تئوری‌پردازان اصلاح‌طلب خیلی بامزه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در نامه‌های جداگانه خواستار ادامه عرضه خودرو در بورس کالا شدند.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: اسلام به خاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه 22 توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس‌های شهروندان پایتخت‌نشین با سامانه 137 پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روز‌های گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد. وی با بیان اینکه در روز یکشنبه 25 دی‌ماه، بیش از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تهران - ایرنا - سریال‌های «نون خ4» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» ساخته ده‌نمکی و فصل دوم «آقای قاضی» جزو گزینه‌های احتمالی آنتن نوروزی تلویزیون هستند. نسخه سریالی «موقعیت مهدی» با نام «عاشورا» ساخته هادی حجازی‌فر و فصل سوم «وضعیت زرد» هم ممکن است در جدول پخش قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در هفتمین جشنواره تئاتر فجر چند نام آشنا به چشم می‌خورد که می توان از مرتضی ممیز، آتیلا پسیانی، فرهاد مهندس‌پور، سیامک صفری، داود فتحعلی‌بیگی، جواد انصافی و امیر دژاکام نام برد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: در سال 1402 برای نخستین بار بودجه اختصاصی برای قانون هوای پاک در نظر گرفته شده که مقدار آن 107 هزار میلیارد تومان به علاوه 3 میلیارد دلار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس کمیسیون اصل90 مجلس گفت: کانون وکلای دادگستری موظف به برگزاری هرساله آزمون وکالت است و آزمون 1401 نیز طبق قانون تسهیل برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی اجرایی نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون سراسری سال 1402 در سراسر کشور برگزار شد. محمدحسین حاجیلو رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در ابتدای این جلسه با اشاره به حضور بیش از 2300 مهمان آنلاین در این نشست گفت: حضور پررنگ مسئولان و نمایندگان تام الاختیار از 2040 حوزه اصلی و فرعی برگزاری آزمون سراسری که نشان از همکاران با روحیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یازدهم تیر سال 96 مرد 35 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: دختر 9 ساله و همسر 32 ساله ام از روز قبل گم شده اند و جست وجوهای من و خانواده مادر زنم برای یافتن آن ها بی نتیجه بود.