شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وحیدی با اشاره به اقدامات برخی چهره‌های هنری و ورزشی در ناآرامی های اخیر گفت: هیچ کس مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد و اگر اقدام این افراد مجرمانه بوده، دستگاه قضائی باید با آن‌ها برخورد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه جزییاتی از اعطای مرخصی و آزادی زندانیان منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید فرخ‌نژاد روز گذشته با انتشار تصویری از رضا پهلوی در اینستاگرامش از سلطنت پهلوی‌ها اعلام حمایت کرد و از مخاطبانش خواست تا او را دنبال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اسناد بالادستی گفت: براساس این اسناد، برنامه عملیاتی دستگاه قضایی تنظیم شده و هدف اساسی قوه قضاییه اجرای عدالت و تعمیم حس عدالت در جامعه است زیرا تا زمانی که جامعه این احساس را نداشته باشد، نمی‌توانیم بگوییم، موفق بودیم.

وب‌گاه عصر ایران

بودجه سال 1402 برای سینما اعلام شده که با رقم 482 میلیارد تومان، فقط هفت درصد از کل بودجه وزارت ارشاد است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه موضوع «استجازه» در مبارزه با اخلالگران اقتصادی ابتر مانده و در این خصوص شرمنده رهبری هستیم، گفت: نزدیک به دو سال است که این موضوع در مجلس مطرح شده و تاکنون منجر به اصلاح قانون نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون 70 متهم در ارتباط با حوادث ایذه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور درباره ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی تاکید کرد: مسأله ارتباط با مردم نه یک شعار، بلکه صفت بارز و مشخصه اصلی دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (دوشنبه 26 دی) آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی قوه‌قضاییه با حضور حجت السلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوهقضاییه و جمعی از معاونین قوهقضاییه و تعدادی از مقامات قضایی و کارکنان اداری برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی پس از ابلاغ بیانیه مقام معظم رهبری، مسئولیت سنگینی بر...

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد شرط واگذاری خودروسازان را ارائه یک برنامه بلندمدت اصلاحی برای صنعت خودرو از سوی وزارت صمت اعلام کرد و گفت که نمی توانیم برای همیشه خودروها را در بورس عرضه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذر سال گذشته، حکم قطعی «اشکان آرمندهی» صادر شدولی رئیس قوه قضاییه خبر از رسیدگی مجدد به این حکم داد؛ حال مدیرعامل دیوار در توییتی از احضار مجدد خود به دادگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی تاکید کرد: مسأله ارتباط با مردم نه یک شعار، بلکه صفت بارز و مشخصه اصلی دولت سیزدهم است.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، 184 وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان با برگزاری مزایده فروخته شد.