پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژول ورن که به خاطر کتاب‌های بیست هزار فرسنگ زیر دریا (1870) و دور دنیا در هشتاد روز (1872) شهرت داشت، کتابی به نام «از زمین تا ماه» را در سال 1865 نوشت. داستان ورن این دستاورد را با دقت شگفت انگیزی شرح می‌دهد. او نه تنها فرود انسان روی ماه را پیش‌بینی کرد، بلکه محاسباتی را نیز انجام داد که بعداً به شکلی باورنکردنی به ارقام واقعی نزدیک بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا خوزستان از شناسایی عامل ایجاد صفحه اینستاگرامی با محتویات غیر اخلاقی، خبر داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدخت دامغان‌پور، از وکلای محمد قبادلو می گوید دیوان عدالت پذیرش فرجام خواهی درباره حکم افساد فی الارض و اعدام او را نپذیرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توضیحات شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی درباره آلودگی هوا بیانگر این موضوع است که بنزین توزیعی در شهرها دارای استانداردهای زیست محیطی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با سرد شدن هوا پدیده طبیعی اقیانوس ابر در سردشت دزفول باعث افزایش ابرها می‌شود به نحوی که سطح زمین و درختان را می‌پوشاند و فرشی از ابر زمین را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ (به غیر از بخش بازفت) ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و در نوبت بعد از ظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد نابینا برای شاکی قصاص خواسته بود اما به دلیل غیرقابل اجرا بودن این حکم، متهم فراری به دیه و زندان محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعیت بین‌المللی جراحان زیبایی (ISAPS) اعلام کرد بیش از 30 میلیون عمل جراحی زیبایی طی سال 2021 در سرتاسر جهان انجام گرفته است که نسبت به سال قبل از آن 19.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدخت دامغان‌پور، از وکلای محمد قبادلو می گوید دیوان عدالت پذیرش فرجام خواهی درباره حکم افساد فی الارض او را رد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری بلومبرگ بار دیگر گفت که مذاکرات برجام در دستور کار دولت کشورش نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرسلیم در حساب توییترش نوشته است: خیابانهای تهران و بسیاری از شهرهای کشور از ازدحام خودروها قفل شده! درجا کار کردن باعث بدترین آلودگی هوا می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام ازدواج در لایحه بودجه سال 1402 برای هریک از زوجین 170 میلیون تومان تعیین شده است و در صورت موافقت نمایندگان مجلس این رقم قطعی و قابل پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی دولت برای جلوگیری از افزایش شدید قیمت گوشت به دنبال واردات گوشت گرم است که فعالان صنفی عنوان می‌کنند برای کشتار با کمبود دام مواجه نیستیم، اما دولت با قیمت‌گذاری دستوری مانع توزیع گوشت گرم به بازار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاهده برخی رفتارهای جنسی و پرسیدن سوالات جنسی از طرف کودکان طبیعی است ولی برخی رفتارها نگران کننده است و بهتر است سریعتر مورد بررسی قرار بگیرند، در این مطلب به رفتارهای جنسی طبیعی و نگران کننده کودکان اشاره می کنیم.