شنبه 15 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه پرونده‌ای را «مسن» می‌نامیم که از زمان تشکیل تا به نتیجه رسیدن آن، بیش از یکسال صرف شده باشد؛ بر همین اساس ترتیباتی را اتخاذ کرده‌ایم که از میزان این قبیل پرونده‌ها بکاهیم؛ شما در سازمان تعزیرات نیز باید در این راستا تدابیر لازم را اتخاذ کنید.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: چنانچه یک حکم قطعیت‌یافته توسط شعب اجرای احکام به موقع و دقیق اجرا نشود، آن حکم صادره، اثر مطلوب را نخواهد داشت؛ لذا قوه قضائیه و سازمان تعزیرات باید تأخیرات در اجرای احکام را رفع کنند.

خبرگزاری میزان

نشست مدیران سازمان تعزیرات حکومتی با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در 9 ماه ابتدایی سال جاری، 351 هزار مورد بازرسی انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 102 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروانه سلحشوری نماینده سابق مجلس در توئیتی نوشت: از فعالیت رسانه ای منع شده ام، وکلای من تضمین داده اند که فعالیت نکنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت مقوله اجرای به موقع و دقیق احکام قطعیت یافته در شعب سازمان تعزیرات، گفت: نتیجه همه اقدامات و زحمات در به سرانجام رسیدن یک پرونده در بخش اجرای احکام، متبلور است؛ بنابراین قوه قضاییه و سازمان تعزیرات باید تأخیر در اجرای احکام را رفع کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر دادگستری با بیان اینکه سازمان تعزیرات در نیمی از شهرستان‌ها فاقد اداره است، گفت: متأسفانه با گذشت 30 سال از فعالیت سازمان تعزیرات، هنوز به چشم یک نهاد موقتی به این سازمان نگاه می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما اعلام کنند تا نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آن اقدام کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شهروندان برای تعمیرات جزئی و غیر اساسی ساختمان‌های مسکونی در 9 مورد نیاز به مراجعه حضوری و دریافت مجوز از شهرداری ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مومیایی کردن یکی از عجیب و مرموز ترین روش ها برای حفظ جسد است که با قدمتی چند هزار ساله، راز های سر به مهری دارد و شاید دانستن این نکته جالب باشد که آیا امروز هم با وجود پیشرفت های علمی بشر هنوز هم مومیایی اجساد انجام می شود؟

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد بازار خودرو در چرخه اشتباهات مدیریتی و تصمیمات ناگهانی گرفتار شده که پایانی ندارد و برخی کارشناسان هم معتقدند این نابلدی مدیریتی، روزگار این بخش را سیاه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از جدی‌ترین تلاش‌های براندازان توئیتری طی دو ماه اخیر برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی، جعل روایت و دروغ‌پردازی درباره امیر نصرآزادانی، فوتبالیست اهل اصفهان و بازیکن سابق تراکتور تبریز بود.