یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری تسنیم

قانون جدیدی که مدیران باشگاه منچستریونایتد درصدد اجرای آن هستند، نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم به وجود آورده است.

خبرگزاری دانا

قبل از اینکه مراسم نه دی آغاز شود گمان می‌کردم با توجه به این که 14 سال از 9 دی 88 می‌گذرد شاید جمعیتی که در میدان حضور داشته باشند بسیار اندک هستند اما وقتی مراسم آغاز شد خیل جمعیت اوج میهن دوستی و ولایتمداری مردم بوشهر را ثابت کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس کارشناس رسمی دادگستری درحوزه حسابداری و حسابرسی با بیان اینکه حساب واحد صرفا برای خزانه نیست، گفت: هر واحد گزارشگری باید نسبت به تمرکز حسابها و منابع خود در بانک مرکزی برای شناسایی کامل درآمدها و هزینه ها اقدام نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

عدم اجرای کامل اصل 53 قانون اساسی و سایر قوانین درخصوص اجرای حساب واحد خزانه و کاهش منابع درآمدی دولت، معضل همیشگی استقراض دولت از بانک مرکزی را به دنبال دارد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه اینتر در یک صورت نسبت برای خرید هافبک بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مخالف و موافق رسیدگی به تقاضای فوریت برای بررسی طرح اصلاح ماده 117 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره رفع تبعیض در پرداختی‌ها در جلسه علنی امروز به اظهار نظر پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: حجت الاسلام امیری‌فر گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد، کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دریافت حقوق‌های نجومی و بالاتر از سقف مجاز از سوی برخی از مدیران شرکت‌های دولتی همیشه مورد انتقاد بوده و همین انتقادات موجب شد مردادماه سال 1400 مجلس به تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی رای مثبت بدهد. البته هنوز گزارش این تحقیق و تفحص به مجلس ارائه نشده است، اما آن‌طور که یکی از نمایندگان عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به «دنیای اقتصاد» گفته قرار است به زودی این گزارش تقدیم هیات...

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: این جامعه شناس تاکید دارد: دوران دنباله روی نسل‌ها گذشته بلکه امروز نسل جدید پیشرو شده است. نسل جدید در شرایط کنونی بر این باور است که هر رسمی را می‌توان تغییر داد. این اتفاق بزرگی است که در نسل جدید رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: پول یارانه باید خرج کارخانه ها و تولید شود تا اقتصاد کشور رونق بگیرد. قرار نیست فقط شکم مردم سیر شود، بلکه باید زندگی عزتمندانه ای هم داشته باشند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

براتی به طلب بازنشستگان از سازمان تامین اجتماعی اشاره می‌کند: 25 درصد متناسب‌سازی سال قبل چه شد؛ چرا سازمان تامین اجتماعی باقیمانده متناسب‌سازی سال قبل را اجرایی نمی‌کند؛ اگر در کشور پول نیست چرا برای خواص خاصه خرجی می‌شود و اگر هست چرا مستحقان واقعی نادیده گرفته می‌شوند؟!