یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران دلیل عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن را توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: حاشیه در پی حاشیه و پرونده بر روی پرونده؛ روایتی تلخ از مدیریت شهری برخی اصولگرایان است! همان اصولگریانی که تابلوی پاکدستی در دست داشتند و به متهم‌کردن رقیب می‌پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

در 8 ماهه 1401 حدود 23 هزار فقره حساب نزد بانک مرکزی از طریق خزانه داری کل باز شده که 8 هزار حساب تمرکز و 15 هزار حساب دریافت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت که افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان در مقابل تورم انتزاعی 40 درصدی قابل قبول نیست و به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان ارکانی گفت: وقتی دولت سقف بودجه را 40 درصد افزایش می دهد یعنی تورم سال آینده را 40 درصد می داند اما حقوق را نصف تورم انتزاعی یعنی 20 درصد زیاد می کند؛ این به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است و مجلس به آن اعتراض دارد که چرا همواره کمبود منابع سر حقوق بازنشستگان و شاغلان پیاده می شود.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد دختر عضو شورا به دلیل نوع استخدام لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بند 29 قانون برنامه ششم توسعه؛ دولت مکلف شده در نخستین سال اجرایی‌شدن این قانون (سال 96) سامانه حقوق و دستمزد مدیران دولتی را راه‌اندازی کند تا مردم به‌طور شفاف به فیش‌های حقوقی از وزرا و مدیران رده‌اول گرفته تا کارمندان عادی دسترسی داشته باشند اما این سامانه هیچ زمان به جایی نرسید.

وب‌گاه عصر ایران

اولین سازمان، «شرکت مدیریت منابع آب ایران» وابسته به وزارت نیرو است؛ در سایت این شرکت وقتی روی گزینه‌ی «مشاهده پرداختی مدیران» کلیک می‌کنیم، دوباره وارد صفحه اصلی سایت شرکت می‌شویم؛ یعنی اصلاً چنین مشاهده‌ای امکان‌پذیر نیست؛ در واقع فقط یک برچسبِ «مشاهده پرداختی مدیران» وجود دارد اما ورود به آن، شما را به جایی دیگر هدایت می‌کند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در بند 29 قانون برنامه ششم توسعه؛ دولت مکلف شده در نخستین سال اجرایی‌شدن این قانون (سال 96) سامانه حقوق و دستمزد مدیران دولتی را راه‌اندازی کند تا مردم به‌طور شفاف به فیش‌های حقوقی از وزرا و مدیران رده‌اول گرفته تا کارمندان عادی دسترسی داشته باشند اما این سامانه هیچ زمان به جایی نرسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتماد نوشت: حقوق ماهانه دختر و مسوول دفتر فلان عضو محترم شورای شهر تهران که این روزها خبرش در موبایل‌ها می‌چرخد، معادل 2 تا 3 خبرنگار است. لااقل حقوق آن دختر خانم، سر ماه پرداخت می‌شود اما گاهی اهالی رسانه مجبورند چند ماه برای دریافت مواجب‌شان، نجیبانه و البته مجبورانه! تحمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورا از مسؤول دفتری این عضو استعفا کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ حساب واحد خزانه که اولین بار در اصل 53 قانون اساسی به آن اشاره شد و کارشناسان اجرایی شدن آن را انقلابی در مالیه عمومی ایران عنوان می‌کنند، به دنبال آن است که با نظم بخشیدن و ایجاد شفافیت در نظام مالی دولت، مدیریت منابع را راحت‌تر کرده و فساد را کاهش دهد. این موضوع در بند «ب» ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه این‌گونه بیان شده است:«به‌منظور افزایش سرعت و کارآیی...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نعمت احمدی گفت: شما می خواهید بدانید یک کشور آزادی دارد یا خیر، به مطبوعات و رسانه آن نگاه کنید. اگر رسانه آزاد بود، در آن کشور آزادی و شفافیت وجود دارد.